جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به بستری بودن 86 بیمار در بخش‌های کرونایی، گفت: 4 نفر دیگر در استان بر اثر کرونا جان باختند.

به گزارش دیارجنوب، دکتر سعید کشمیری در این ارتباط اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته 25 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.
وی گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته 25 مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد 10 مورد مثبت قطعی بوده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متأسفانه امروز 4 مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، سه آقا به ترتیب با 67 سال سن با سابقه بیماری مغزی، 46 سال سن بدون سابقه بیماری و 60 سال سن با سابقه بیماری کبدی و خانمی با 47 سال سن با سابقه بیماری کبدی در استان بوشهر به ثبت رسید.
لازم به ذکر است که دو نفر از موارد ذکر شده فوق در بیمارستان پیوند اعضا شیراز فوت شده اند.

viroos corona
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون 17 مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر 9 مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۹ هزار و 556 بوده است.
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا 28 بهمن‌ماه 874 مورد بوده است که از این تعداد 860 نفر مورد مثبت قطعی و 14 نفر مورد مشکوک بوده‌اند.
دکتر سعید کشمیری بیان داشت: افزایش آمار مبتلایان زنگ خطری برای استان است که نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تمام افراد است.
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آحاد مردم خواهشمندیم دورهمی‌ها را به حداقل برسانند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند./وبدا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group