چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر، چهار پروژه عمرانی بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان با حضور استاندار بوشهر و دیگر مسئولین استان و شهرستان راه اندازی و به بهره برداری رسید.

به گزارش دیارجنوب، استاندار بوشهر در این آیین ضمن تبریک دهه مبارک فجر به مردم شریف استان بوشهر، دشتستان و بخصوص جامعه بزرگ سلامت اظهار داشت: تعداد کل پروژه های این شهرستان 175 پروژه و بالغ بر 800میلیارد تومان است که امروز 9 پروژه با اعتباری بالغ بر 235میلیارد تومان در شهرستان دشتستان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.
عبدالکریم گراوند در ادامه افزود: نکته مثبت این پروژه ها در شهرستان دشتستان این است که در اغلب زمینه ها اعم از زیرساختی ،فرهنگی ،آموزشی و خصوصا بخش درمان و سلامت مردم شاهد افتتاح پروژهای خوبی هستیم.
استاندار بوشهر با اشاره به برنامه کلنگ زنی پروژه توسعه بخش اورژانس بیمارستان شهید صادق گنجی که چند روز قبل انجام شد عنوان کرد: امیدواریم ما هم بتوانیم این پروژه ها را در کمترین زمان ممکن و با سرعت قابل قبولی به اتمام برسانیم و مردم شریف شهرستان از برکات این پروژه برخوردار شوند.

eftetah peroje behdasht 1
وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات دکتر کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و همکاران پرتلاششان و با تقدیم تمامی پروژهای دهه مبارک فجر به مردم شریف دشتستان بیان داشت : یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدای انقلاب را گرامی میداریم که هر چه داریم از برکات وجود این عزیزان است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در آئین افتتاح دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان گنجی برازجان، تهیه اکسیژن در ایام کرونا برای بیکاران کرونایی را بسیار حیاتی و حائز اهمیت دانست و بیان داشت: هر بیمار کرونایی حدود ده الی پانزده لیتر اکسیزن در دقیقه نیاز دارد و تهیه این میزان اکسیژن برای بیمارستان و بیماران کرونایی باعث می شد ماهیانه مبلغ یکصدو پنجاه میلیون تومان صرف تهیه اکسیژن بیماران گردد لذا با خریداری این دستگاه نیاز مصرفی بیماران بستری در بخشهای مختلف بیمارستان برطرف می شود.
دکتر سعید کشمیری در ادامه افزود: از دیگر پروژه های بیمارستان شهید گنجی افتتاح ICU ده تخته خوابی یا اعتباری بالغ بر 20میلیارد تومان و رادیولوژی پرتابل نزدیک به سه میلیارد تومان و همچنین ماموگرافی دیجیتال بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان بوده است.
وی در ادامه با اشاره به کلنگ زنی طرح توسعه بخش اورزانس بیمارستان افزود: این طرح در زمینی به مسافت هزار متر مربع و با ظرفیت 25 تخت در دو طبقه شروع و انشالله در یکسال آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

eftetah peroje behdasht 1
کشمیری عنوان کرد :اعتبار لازم برای این پروژه شش تا هفت میلیارد تومان برآورد شده است که کمک اولیه توسط وزارت بهداشت انجام شده و انشالله در ادامه کار از کمکهای استانی هم بهره خواهیم برد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: با همه این اقدامات انجام شده و همچنین اتمام فاز اول بیمارستان جدید هفده شهریور برازجان که انشالله در سال پیش رو با سرعت بیشتری ساخته خواهد شد، زیر ساختهای درمانی شهرستان دشتستان بسمت خوب و قابل قبولی پیش خواهد رفت.
دکتر کشمیری همچنین با اشاره به افتتاح مرکز بستر درمان شهر شبانکاره، این پروژه را یک طرح نوینی در کشور خواند که بیماران نیازمند به بستری موقت میتوانند خدمات درمانی را آنجا دریافت نموده و از اعزام به مراکز شهرستان دشتستان و استان بوشهر جلو گیری بعمل خواهد آمد.
وی ضمن قدردانی از همه دست اندرکاران و مسئولین شهرستان دشتستان در حمایت از بخش بهداشت و سلامت شهرستان در پایان افزود: بطور کلی در دولت تدبیر و امید حدودا پنجاه طرح و پروژه کوچک و بزرگ در شهرستان دشتستان تکمیل و به بهره برداری رسیده که شامل خانه های بهداشت ،مراکز جامع سلامت روستایی و شهری، بهسازی بیمارستان و ستاد شبکه بوده که انشالله با اتمام چند پروزه باقی مانده دیگر در آینده ای بسیار نزدیک شاهد نوسازی کلی در بحث بهداشت و سلامت خواهیم بود.
شایان ذکر است در این مراسم جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند. / روابط عمومی بیمارستان گنجی

eftetah peroje behdasht 1eftetah peroje behdasht 1eftetah peroje behdasht 1eftetah peroje behdasht 1eftetah peroje behdasht 1eftetah peroje behdasht 1eftetah peroje behdasht 1eftetah peroje behdasht 1eftetah peroje behdasht 1eftetah peroje behdasht 1eftetah peroje behdasht 1eftetah peroje behdasht 1eftetah peroje behdasht 1eftetah peroje behdasht 1eftetah peroje behdasht 1eftetah peroje behdasht 1eftetah peroje behdasht 1eftetah peroje behdasht 1eftetah peroje behdasht 1eftetah peroje behdasht 1eftetah peroje behdasht 1eftetah peroje behdasht 1eftetah peroje behdasht 1eftetah peroje behdasht 1eftetah peroje behdasht 1eftetah peroje behdasht 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group