سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

شرکت پدیده لوتوس، بزرگترین کارخانه تولید فیلترهای صنعتی و پالایشگاهی در جنوب کشور در بخش بردخون افتتاح شد.

به گزارش دیارجنوب، روز پنج شنبه 16 بهمن ماه در آئینی با حضور استاندار، نماینده مردم شهرستانهای دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان بوشهر و مسئولان محلی، "شرکت پدیده لوتوس" بزرگترین کارخانه تولید فیلترهای صنعتی و پالایشگاهی در جنوب کشور در بخش بردخون افتتاح شد.
این شرکت که توسط بخش خصوصی راه اندازی شده است ، انحصار تولید فیلترهایی را که در دست کشورهای آمریکا و آلمان بوده، شکسته است.
استاندار بوشهر در این آیین ضمن تبریک دهه فجر، وجود چنین مجموعه ای را یک افتخار دانست و گفت: روزی در کشور تولید همین فیلتر آرزو بود و اکنون به همت فرزندان این مرز و بوم نیاز کشور برطرف شده است.
عبدالکریم گراوند وجود نماینده مجلس به عنوان عضو کمیسیون انرژی را موهبتی برای چنین طرح هایی دانست و خواستار همکاری در بازاریابی و فروش تولیدات شرکت شد.

eftetah tolidi bordekhoon1
نماینده مجلس نیز ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی این شرکت، حمایت از این طرح و طرحهای مشابه را از اولویت های خود دانسته و از سرمایه گذاران خواست که نگاه ویژه ای به صنایع پایین دستی که از نیازهای اساسی پالایشگاهها و پتروشیمی هاست، داشته باشند.
مدیر کل سازمان صمت استان بوشهر با تشریح وضعیت موجود شرکت و اهمیت آن اظهار داشت: یکی از مزیت‌ها و برتری‌های این شرکت، وجود متخصصانی است که قبلا به صورت عملی کار کرده و با نیازمندیهای صنعت کشور و بازار نیز آشنایی کامل داشته و ماشین آلات این مجموعه نیز توسط پرسنل همین شرکت طراحی و در کشور ساخته شده است.
سید حسین حسینی با تاکید بر اینکه راه اندازی این شرکت در مدت شش ماه، نشان از تلاش شبانه روزی پرسنل شرکت داشته، گفت: سرمایه گذاری دویست میلیارد ریالی نشان دهنده عزم جدی هیات مدیره شرکت برای رونق اقتصاد منطقه است.
سرمایه گذار این طرح بیان داشت: در دوره ای که تحریمهای ناجوانمردانه، ایران عزیز را نشانه گرفته است با توکل بر خدا، ایمان و اعتقاد به متخصصین داخلی، قدمی در راه شکوفایی صنعت کشور برداریم و نگذاریم که تحریم‌ها در این زمینه اثر گذار باشد.
وی اضافه کرد: این فیلترها در چند آزمایشگاه مرجع برتر دنیا تست شده و بهترین عملکرد را داشته است.
این سرمایه گذار افتخار شرکت را تامین فیلترهای پالایشگاههای معتبر و استراتژیک کشور دانست و تاکید کرد: در صورت حمایت، خط تولید جدیدی به مجموعه اضافه کرده و بزرگترین آزمایشگاه تخصصی فیلترهای صنعتی در کشور راه اندازی می کنیم.
وی با بیان اینکه استارت کار شرکت با ۱۵ کارگر ثابت آغاز شده ، گفت: در صورتی که روال کار طبیعی و نرمال باشد در آینده ای نزدیک تا سه شیفت کاری و تعداد ۳۰ کارگر به مجموعه فعلی افزوده خواهد شد.

eftetah tolidi bordekhoon1 eftetah tolidi bordekhoon1 eftetah tolidi bordekhoon1 eftetah tolidi bordekhoon1 eftetah tolidi bordekhoon1 eftetah tolidi bordekhoon1 eftetah tolidi bordekhoon1 eftetah tolidi bordekhoon1 eftetah tolidi bordekhoon1 eftetah tolidi bordekhoon1 eftetah tolidi bordekhoon1 eftetah tolidi bordekhoon1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group