پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

فرماندار دشتستان با اشاره به نقش موثر روابط عمومی ها در تقویت امید اجتماعی، گفت: روابط عمومی ها باید از ظرفیت رسانه ها استفاده کنند.

به گزارش دیارجنوب، فرماندار دشتستان در نشست با مسئولین روابط عمومی های شهرستان بمناسبت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: روابط عمومی ها در ادارات باید بیناتر باشند و از بستر فضای مجازی به خوبی استفاده کرده و اطلاعات ادارات را بطور کامل و دقیق به مردم ارائه دهند.
فتح الله نوروزی با اشاره به افتتاح 320 میلیارد تومان پروژه در سال گذشته بیان داشت: در سالجاری 793 تومان پروژه افتتاح خواهد شد که نشان دهنده عملکرد و دستاورد ادارات شهرستان بوده و باید به آن توجه ویژه ای شود.
وی خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه دشمنان نظام با برنامه ریزی هایشان سعی بر دور کردن مردم از نظام را دارند؛ باید در این راستا عملکرد خوبی داشته باشیم.

jalase ravabet omoomiha 1
فرماندار دشتستان با بیان اینکه روابط عمومی ها در راستای تقویت امید اجتماعی نقش بسزایی دارند، افزود: روابط عمومی ها باید در راستای اطلاع رسانی به مردم صادقانه رفتار کنند و برنامه ریزی های هدفمندی داشته باشند.
وی با اشاره به تشکیل کمیته و انتخاب روابط عمومی های برتر در اردیبهشت ماه، تصریح کرد: دهه فجر امسال با توجه به شیوع کرونا با شرایط خاصی برگزار می شود و ادارات باید فضاسازی مناسبی در این خصوص داشته باشند.
نوروزی با بیان اینکه رفتار روابط عمومی ها نفوذپذیری خاصی در اذعان عمومی دارد، افزود: رفتارروابط عمومی در راستای جوابگویی به تخریبات اداره نقش بسزایی داشته و عملکرد خوب روابط عمومی در قدردانی مردم از ادارات تاثیر زیادی دارد.
وی در ادامه افزود: از سال 92 تاکنون بیلان عملکرد خود را برای اطلاع رسانی در ادارات نصب کنید و پروژه های قابل افتتاح را جهت تنویر افکار عمومی اطلاع رسانی کنید.

jalase ravabet omoomiha 1
فرماندار دشتستان با بیان اینکه نگاهم درخصوص اطلاع رسانی به دولت نیست، بیان داشت: این عملکردها مربوط به نظام است که باید به بطور دقیق و کامل به اطلاع مردم رسانده شود.
وی به عملکردهای خوب در حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود: در حوزه های راهداری، بهداشت، انرژی، ورزش و جوانان اقدامات خوبی انجام شده و عملکردهای خوبی داشتیم.
نوروزی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید به جامع هدف خود توجه داشته باشند، گفت: روابط عمومی ها تعامل با رسانه ها را حفظ کنند و رسانه های خوبی در شهرستان دشتستان وجود دارد که از ظرفیت آنها باید استفاده کنند.
معاون سیاسی فرمانداری شهرستان دشتستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای و تبریک فرارسیدن دهه فجر و میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: باتوجه به آغاز دهه فجر، همفکری و همراهی مدیران روابط عمومی و ایجاد بستر فضای مناسب در اعلام بیلان و عملکرد ادارات حائز اهمیت است.
وی نقش روابط عمومی ها در ارائه بیلان و عملکرد دولت را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و بیان کرد: عمده افتتاحیه پروژه ها بصورت حضوری خواهد بود که برای ارائه این عملکرد با فعالان مدنی نیز جلسه ای برگزار خواهیم کرد.

jalase ravabet omoomiha 1jalase ravabet omoomiha 1jalase ravabet omoomiha 1jalase ravabet omoomiha 1jalase ravabet omoomiha 1jalase ravabet omoomiha 1jalase ravabet omoomiha 1jalase ravabet omoomiha 1jalase ravabet omoomiha 1jalase ravabet omoomiha 1jalase ravabet omoomiha 1jalase ravabet omoomiha 1jalase ravabet omoomiha 1jalase ravabet omoomiha 1jalase ravabet omoomiha 1jalase ravabet omoomiha 1jalase ravabet omoomiha 1jalase ravabet omoomiha 1jalase ravabet omoomiha 1

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group