جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در پی منتشرشدن کلیپ و ایجاد تجمع برای خرید روغن در یکی از فروشگاههای زنجیره ای شهرستان دشتستان، جوابیه صادر کرد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر، به اطلاع می رساند ایجاد صف خرید روغن مربوط به یکی از دو شعبه فروشگاه کوروش واقع در خیابان شهید مزارعی بوده که چند ماه پیش هم توسط بهداشت بدلیل عدم توزیع نامناسب پلمپ گردیده بود.
تامین و توزیع روغن از سوی آن فروشگاه در مورخ 8بهمن ماه سالجاری از طریق دفترمرکزی فروشگاه در تهران انجام گرفته است که به محض وصول گزارش مبنی بر ازدحام جمعیت، بازرسین صمت در آنجا حاضر و تذکر لازم را ارائه نموده و نسبت به توزیع نامناسب روغن جلوگیری بعمل آمد.

javabiye
از ۱۶ فروشگاه بزرگ در سطح شهر برازجان و ۳۰ واحد خرده فروش محله ای، الحمدا... مشکلی برای مدیریت توزیع وجود ندارد.
سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی مبارزه با بیماری کرونا؛ برنامه توزیع روغن را درسراسر استان به ویژه دشتستان را در ساعتی از روز به مراکز توزیع اجازه داده است که مشکلی برای سلامت شهروندان بوجود نیاید.
از تاریخ 99/08/01 تا کنون کل سهمیه تخصیص یافته شهرستان دشتستان ۵۵۷ تن بوده که فعلا 250 تن آن توسط مباشرین مربوطه تهیه و بین فروشگاه های بزرگ و دیگر واحد های صنفی توزیع شده و مابقی درحال جذب و توزیع می باشد.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group