پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح دو روزه تشدید برخورد با قاچاق کالا و توقیف ۲۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل بیش از ۲۳ میلیارد و ۲۰۷ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سردار خلیل واعظی در جمع خبرنگاران از اجرای طرح دو روزه تشدید برخورد با قاچاق کالا و توقیف ۲۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل بیش از ۲۳ میلیارد و ۲۰۷ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: طرح استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با خودروهای شوتی از هفته شنبه گذشته به مدت دو روز در سطح استان اجرا شد که عملکرد این طرح نتایج مطلوبی را در پی داشت.
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در این طرح که با محوریت پلیس امنیت اقتصادی و همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان‌ها در سطح استان برگزار شد، ماموران انتظامی با استقرار در محورهای مواصلاتی و کنترل خودروهای عبوری ۲۱ دستگاه خودروسواری تندرو ویژه حمل کالای قاچاق(شوتی) و سه دستگاه کامیون و یک دستگاه اتوبوس مسافربری را توقیف کردند.

shooti
سردار واعظی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودروها انواع کالای قاچاق شامل تجهیزات رایانه‌ای، پارچه لامپ، آرد، گردو، لوازم خانگی و آشپزخانه، لوازم یدکی خودرویی، موتورسیکلت و پوشاک کشف شد.
وی با بیان اینکه در این رابطه ۲۴ متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد، تاکید کرد: طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده ۲۳ میلیارد و ۲۰۷ میلیون ریال برآورد شده است.
سردار واعظی همچنین عنوان داشت: تعداد ۷۶ دستگاه خودروی سواری تندرو ویژه حمل کالای قاچاق (شوتی) فاقد کالای قاچاق که با سرعت غیرمجاز در مسیرهای مواصلاتی استان در حال تردد بودند توقیف، اعمال قانون و روانه پارکینگ شدند./فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group