جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

 فرماندار بوشهر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۷۸ پروژه عمرانی و اقتصادی با هشت هزار و ۳۵۹ میلیارد و ۲۴۲ میلیون ریال در این شهرستان افتتاح و اجرایی می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، عباس جمشیدی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر گفت: از این شمار ۷۸ پروژه با ۶ هزار و ۴۵۴میلیارد و ۴۵۷ میلیون ریال افتتاح و عملیات اجرایی ۲۳ پروژه با یک هزار و ۹۰۴ میلیارد و ۷۸۵ میلیون ریال نیز آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این شمار پروژه در شهرستان بوشهر نسبت به دهه فجر سال گذشته افزایش نشان می‌دهد اضافه کرد: اجرای این شمار پروژه عمرانی بیانگر این است که شرایط سخت اقتصادی و تحریمی حاکم منجر به تعطیلی پروژه‌ها نشده است.
جمشیدی تاکید کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردها و عملکرد نظام جمهوری اسلامی است و با اطلاع رسانی درست از سوی مسئولان مردم باید در جریان امور قرار بگیرند.
وی ادامه داد: هرچند امسال به دلیل شرایط خاص شیوع ویروس کرونا بنا به تصمیم ستاد ملی کرونا هیچ برنامه تجمعی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برگزار نمی‌شود اما باید با فضا سازی و سوق دادن برنامه ها به سمت فضای مجازی این روزهای مهم گرامی داشته شود.

farmandar boushehr korona
فرماندار بوشهر با تاکید براینکه بنیانگذار انقلاب اسلامی، شهدا و رزمندگان به ملت ایران عزت دادند، گفت: مسئولان در راستای رضایت‌مندی مردم باید بدون خساست کار کنند و اگر می‌خواهیم اعتماد به نظام تقویت شود باید در کنار مردم باشیم.
وی یادآورشد: انقلاب اسلامی برای گسترش عدالت، آزادی بیان و امنیت به وجود آمد و امروز با ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر فشار حداکثری به عزت و اقتدار رسیده است.
جمشیدی ادامه داد: برای جمهوری اسلامی بایدن و ترامپ هیچ فرقی نمی‌کند چون دشمن، دشمن است و براساس آموزه‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب ما باید با تکیه به توان داخلی و تعامل با دنیا مسیر پیشرفت و ترقی را پشت سر بگذاریم.
وی بیان کرد: خدمات ارائه شده در جمهوری اسلامی بیانگر کارآمدی نظام مردم سالاری دینی است و باید این اقدام‌ها به مردم اطلاع رسانی شود.
جمشیدی گفت: دشمن باید بداند نظام جمهوری اسلامی به واسطه هدایت‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب، مقاومت ملت و تدبیر دولت با وجود همه تحریم‌های سیاسی و اقتصادی و شیوع ویروس همه گیر کرونا سربلند و کارآمد است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group