شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

استاندار بوشهر گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه نشت‎یابی شبکه توزیع آب این استان در بوشهر و کنگان اختصاص یافت و در صورت موفقیت‎آمیز بودن، این طرح در سایر استان‎های کشور نیز اجرایی می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، عبدالکریم گراوند امروز در نشست شورای آب استان بوشهر اظهار داشت: اجرای آزمایشی پروژه نشت‎یابی در استان فرصتی برای کاهش هدررفت آب و پایداری هر چه بیشتر آب آشامیدنی مشترکان است.
استاندار بوشهر گفت: طرح نشت یابی آب در شهرهای بوشهر و کنگان به عنوان شهرهای برخوردار از آب‏شیرین‌کن اجرایی می‏‌شود و اجرا آن در محله‎های جنوبی بوشهر تاکنون دستاوردهای بسیار خوبی به دنبال داشته است.
وی بیان داشت: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه نشت‎یابی شبکه توزیع آب این استان در بوشهر و کنگان اختصاص یافت و در صورت موفقیت‎آمیز بودن، این طرح در سایر استان‎های کشور نیز اجرایی می‌شود.

geravand2
گراوند گفت: با توجه به کمبود میزان بارش در سال جاری از هم اکنون باید به فکر تامین آب استان برای تابستان سال آینده بود در همین راستا باید پروژه‎های مربوط به آبشیرین‎کن در مناطق مختلف استان با جدیت هر چه تمام‌تر پی‌گیری شود.
وی اظهار داشت: قطع انشعاب‌های غیرمجاز آب منجر به پایداری آب آشامیدنی می‌شود برهمین اساس مبارزه با این انشعاب‌ها از اولویت‌های استان بوشهر است.
استاندار بوشهر با اشاره به نوسازی و بازسازی شبکه توزیع آب استان گفت: نوسازی و بازسازی شبکه توزیع آب استان در شهرها ۲۰۰ و در روستاها ۷۱۳ کیلومتر دستاوردی ارزشمند برای حوزه آب استان بوشهر در دولت تدبیر و امید است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group