شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از پرداخت ۹۰ درصد درخواست‌های تسهیلات کرونایی در این استان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، مصدق کشاورزی دراین ارتباط اظهار داشت: تاکنون ۷۱ میلیارد تومان درخواست تسهیلات حمایتی مربوط به واحدهای آسیب‌دیده از کرونا در استان بوشهر به بانک‌های عامل داده شده است.
وی تصریح کرد: ۶۳ میلیارد تومان از تسهیلات حمایتی مربوط به واحدهای آسیب‌دیده از کرونا در استان بوشهر پرداخت‌شده است.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه این میزان تسهیلات برای حمایت از پنج هزار و ۶۲۶ نفر پرداخت شده است گفت: این میزان تسهیلات در قالب ۲ هزار و ۶۸۹ واحد کارگری پرداخت شده است.

vam korona
کشاورزی اضافه کرد: کل اعتبارات مرحله پنجم اشتغال پایدار روستایی ۳۰۴ میلیارد تومان به استان بوشهر تخصیص داده شده و از این میزان تاکنون ۲۹۸ میلیارد تومان انعقاد قرارداد و پرداخت انجام شده است.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: با پرداخت این میزان اعتبار چهار هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی در مناطق روستایی و عشایری استان بوشهر ایجاد می‌شود.
کشاورزی در خصوص اقدام ملی مسکن کارگران گفت: یک هزار و ۵۰ نفر از متقاضیان کارگری و بازنشسته استان پس از استعلام از سامانه‌های مختلف برای برخورداری از مزایای طرح اقدام ملی مسکن احراز شده است./مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group