پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با وجود اینکه در چند روز اخیر دمای هوا در این استان روند کاهشی داشت از اواخر روز گذشته سیر افزایس گرفت و هوا حدود چهار درجه سانتیگراد گرمتر شد.

به گزارش دیارجنوب، پیام مساعدی روز دوشنبه در این ارتباط افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بهرگان و جم به ترتیب با چهار و هفت و برازجان، اهرم و خورموج با هشت درجه سانتیگراد کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.
وی بیان کرد: در این مدت کنگان و عسلویه نیز به ترتیب با ۲۴ و ۲۳ درجه سانتیگراد بیشترین میزان دما را تجربه کردند.
مساعدی اظهار داشت: روند کنونی افرایش دمای هوا در استان بوشهر تا روزهای پایانی هفته جاری تداوم دارد.

kaheshdama
وی ادامه داد: امروز و صبح فردا با وزش ملایم باد، غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در این استان خواهد بود.
مساعدی عنوان کرد: از ظهر فردا با افزایش سرعت وزش بادهای شمال غربی، سواحل مرکزی و جنوبی استان تا حدودی مواج و متلاطم خواهد شد.
وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، وزش ملایم باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می‎شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در مدت یاد شده جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ و روی دریا گاهی ۳۶ کیلومتردر ساعت پیش بینی شده‌است.
وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتی متر و از فردا در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group