شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: سیستم‌های مدیریت کیفیت و نظام آراستگی محیط کار به منظور بهبود کیفیت ارائه خدمات و تسهیل در پاسخگویی در بخش درمان تامین اجتماعی این استان پیاده سازی شده‌است که دریافت گواهینامه ایزو ۲۰۱۵-۹۰۰۱ را برای این بخش به دنبال داشت.

به گزارش دیارجنوب، زهرا نویدی فرد روز یکشنبه با بیان اینکه گواهینامه نظام آراستگی محیط کار نیز در این بخش تمدید شد، اظهار کرد: چشم انداز مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر بر تاثیرگذاری در توسعه درمان این استان متمرکز است و دریافت گواهینامه ایزو زمانی ارزشمند است که بیمه‌شده‌ها با آرامش خاطر خدمات درمانی مورد نیاز خود را دریافت کنند.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر عنوان کرد: ایجاد آزمایشگاه مرجع در این استان، تکمیل کادر تخصصی بیمارستان سلمان فارسی، بهره‌برداری و تجهیز ساختمان جدید درمانگاه دیر، کلنگ زنی درمانگاه عمومی دلوار و اختصاص ۷۴ تخت به بیماران کرونایی از اقدامات بخش درمانی تامین اجتماعی بوشهر در سال جاری است.

tamin ejtemaei
نویدی فرد ادامه داد: همچنین امسال نسخه نویسی الکترونیک در مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی راه‌اندازی و در قالب طرح نسیم ۱۹ داروی بیماران مزمن بدون نیاز به مراجعه حضوری در میان آنها توزیع شد.
وی تاکید کرد: استقرار استانداردهای اعتبار بخشی در بیمارستان‌ها و مدیریت کیفیت در همه مراکز مورد توجه مداوم بخش درمان این سازمان در بوشهر است.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر یادآور شد: طرح توسعه ۱۰۰تخت در بیمارستان‌های استان، نصب و راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان مهر برازجان، احداث درمانگاه‌های تامین اجتماعی جم و خورموج و پلی کلینیک برازجان برنامه‌های توسعه‌ای این بخش است./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group