پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

بر اساس اعلام بخشدار ویژه خارگ، با رایزنی‌های صورت گرفته مشکل تردد به جزیره خارگ رفع شده است ولی انتظار می‌رود این مشکل به صورت دائمی و پایدار حل شود.

به گزارش دیارجنوب، ناصر ابراهیمی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در چند روز اخیر تردد در مسیر دریایی گناوه به دلیل نقص فنی شناورهای متردد در این مسیر با مشکل مواجه بود.
بخشدار ویژه خارگ افزود: با رایزنی صورت گرفته با مالک شناور و همکاری صورت گرفته از سوی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر و بندر خارگ، این شناور با رعایت اصول ایمنی دریانوردی سرویس‌های مسیر خارگ- گناوه- خارگ را از فردا آغاز خواهد کرد.

mosaferbari daryaei
ابراهیمی تصریح کرد: صبح امروز زیر ساخت‌های بندری در بندر گناوه از طریق کارشناسان اداره کل بنادر و دریانوردی مورد بازبینی و بررسی قرار گرفت که مقرر شد این شناور به این مسیر نیز خدمت رسانی کند.
گفتنی است، سرویس خارگ به گناوه ساعت ۱۱ و گناوه به خارگ ساعت ۱۳ در نظر گرفته شده است اما باتوجه به فرسوده بودن ناوگان دریایی مسیر گناوه - خارگ، ضرورت نوسازی این ناوگان بیش از پیش احساس می شود و حضور این شناور در این مسیر بصورت موقت خواهد بود./فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group