جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

استاندار بوشهر گفت: در راستای خارج‌شدن بازار استان بوشهر از حالت تنش و کمبود سیمان با متخلفان برخورد قاطع شود.

به گزارش دیارجنوب، عبدالکریم گراوند عصر امروز درجمع خبرنگاران اظهار داشت: حل مشکلات مردم در تامین کالای اساسی باید در اولویت قرار گیرد و از هیچ کوششی نباید فروگذاری شود.
استاندار بوشهر بیان کرد: باید کمبود و نیاز مردم به صورت مستمر در بازار مورد بررسی قرار بگیرد تا حل مشکلات در کوتاه‌ترین زمان برطرف شود.
وی با اشاره به مشکل تامین سیمان در استان بوشهر تصریح کرد: این استان دارای 3 کارخانه تولید سیمان است که نقش مهم و تاثیرگذاری در تامین مصالح پروژه‌های عمرانی و نیاز مردم دارد.
گراوند تاکید کرد: تمام سیمان‌های تولیدی و ذخیره شده در انبارها باید، در چرخه تامین و توزیع، نیاز مردم قرار بگیرد و با متخلفان برخورد قاطع شود.

siman
این مقام مسئول با بیان اینکه پروژه‌های مهم عمرانی در سطح استان بوشهر در حال اجرا است افزود: کارخانه‌های سیمان استان بوشهر باید مشکل پروژه‌های عمرانی و نیاز مردم در بخش‌های مختلف در تامین سیمان برطرف کنند.
استاندار بوشهر با تاکید بر تامین نیاز داخلی استان گفت: سازمان صمت، بازرسی و تعزیرات حکومتی موظف به برخورد با متخلفان در ذخیره سازی، احتکار و خارج شدن استان بوشهر از حالت تنش و کمبود سیمان هستند.
وی ادامه داد: حوزه بازرسی و تعزیرات حکومتی بدون اغماض با متخلفان احتکار سیمان برخورد کنند تا مشکل مردم و پروژه‌های عمرانی در تامین سیمان مورد نیاز برطرف شود./فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group