سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به بستری بودن ۶۲ بیمار در بخش‌های کرونایی، گفت: یک نفر دیگر در استان بوشهر بر اثر کرونا جان خود را از دست داد.

به گزارش دیارجنوب، دکتر سعید کشمیری در این ارتباط اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.
وی گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۹ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۳ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متأسفانه یک نفر از هم‌استانی‌های عزیزمان با ۶۳ سال سن روز گذشته فوت شده که دارای بیماری زمینه‌ای دیابت بوده است.

covid19
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون ۱۰ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۵ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۸ هزار و ۱۶۰ بوده است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۴ بهمن ماه ۸۵۱ مورد بوده است که از این تعداد ۸۴۳ نفر مورد مثبت قطعی و ۸ نفر مورد مشکوک بوده‌اند./وبدا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group