جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی درباره آخرین وضعیت مهرداد میناوند پیشکسوت فوتبال ایران گفت: پزشکان حاذق به طورلحظه‌ای وضعیت میناوند را رصد می کنند که امیدواریم طی چند روز آینده روند بهبودی را شاهد باشیم.

به گزارش دیارجنوب، اشکان اردیبهشت گفت: بلافاصله با دستور وزیر ورزش و جوانان برای پیگیری روند درمانی میناوند به همراه دکتر سید محمد بنی جمالی راهی بیمارستان لاله تهران شدیم.
وی افزود: ویروس کرونا بخشی از ریه بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال را درگیر کرده است که تیم پزشکی بیمارستان لحظه ای وضعیت درمان وی را رصد می کنند. البته اکسیژن خون میناوند دچار نوسات است که این در بیماران کرونا دیده می شود.

minavand
دبیرفدراسیون پزشکی در پایان درباره اینکه وی به خواب مصنوعی فرو رفته است گفت: این موضوع جزو روند درمان محسوب می شود و میناوند آخرین درمان دارویی ممکن را می‌گیرد که امیدواریم طی روزهای آینده سلامتی خود را بدست آورد و فدراسیون پزشکی هم به طور مرتب پیگیر روند درمان این بازیکن هست.
میناوند چندی پیش در اثر ابتلا به ویروس کرونا در قسمت آی سی یو بیمارستان لاله بستری شده است که وزیر ورزش و جوانان هم امروز به فدراسیون پزشکی ورزشی دستور داد تا اقدامات درمانی برای بهبودی بازیکن پیشین پرسپولیس انجام دهند./ آفتاب‌‌نیوز

استان بوشهر

Template Design:Dima Group