چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

شهردار برازجان گفت: سالن شهید سلیمانی بمنظور حمایت از هنرمندان شهر در دست اجرا است که بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در آینده ای نزدیک میتواند در امورات فرهنگی، هنری و اجتماعی نقش بسزایی را ایفا کند.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، شهردار برازجان در حاشیه بازدید از نمایشگاه پوستر و عکس اظهار داشت: از زمان شروع فعالیتم بعنوان خدمتگزار مردم تاکنون سعی بر این داشته که تمامی کارهای عمرانی و اجرایی شهرداری با پیوست فرهنگی انجام شود.
محمدحسن محمدی در ادامه گفتگو با خبرنگار دیارجنوب گفت: در روز هوای پاک نیز همکاران و مردم را به پیاده روی یا استفاده از حمل و نقل عمومی تا محل کار دعوت کردیم تا بتوانیم روزی با کمترین آلودگی را در شهر داشته باشیم.

namayeshgah pooster 1
وی از تکمیل سالن شهید سلیمانی در برازجان خبر داد و افزود: سالن شهید سلیمانی بمنظور حمایت از هنرمندان شهر در دست اجرا است که بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در آینده ای نزدیک میتواند در امورات فرهنگی، هنری و اجتماعی نقش بسزایی را ایفا کند.
شهردار برازجان با اشاره به ترویج فرهنگ کتاب خوانی، بیان داشت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیز باکس های کتاب را در کیوسک های همگانی قرار دادیم تا مردم بتوانند از این فرصت ها در مکان های عمومی بهره مند شوند.
مهندس محمدی در ادامه افزود: برای رفاه حال همشهریان نیز محلی را برای دوچرخه سواری، پیست اسکیت و بازی های ساحلی در شهر برازجان مناسب سازی کردیم.

namayeshgah pooster 1
وی در خصوص حمایت از هنرمندان به خبرنگار دیارجنوب گفت: در بحث کارهای عمرانی و مبلمانی سعی کردیم تا جایی که امکانپذیر است از هنرمندان بومی شهر استفاده کرده و از هنرهایشان بهره بگیریم.
محمدی اضافه کرد: نقاشی دیواری در 29 دی ماه روز ملی هوای پاک، مسابقه نقاشی برای کودکان، مسابقات عکاسی برای بچه های شهر و برگزاری نمایشگاه نیز در راستای حمایت از هنرمندان شهر انجام گرفته است.
وی مجسمه سازی در سطح شهر را کاری از هنرمندان بومی عنوان کرد و افزود: درخصوص کتاب های ناشران شهر نیز با مصوبه شورای شهر، حمایت و خریداری کتاب ها انجام شده و همواره سعی کردیم در کنار هنرمندان شهر باشیم.

namayeshgah pooster 37

/

خبر مرتبط:

نمایشگاه پوستر و کاریکاتور در برازجان برگزار شد+ تصاویر اختصاصی

استان بوشهر

Template Design:Dima Group