سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تعداد ۳۷۲ نمونه تست از بیماران مشکوک به کرونا گرفته شد که در طی آن ۵۳ مورد مثبت اعلام شد و از این موارد، یک نفر جان خود را از دست داده است.

به گزارش دیارجنوب، حسن فخرایی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه نظارت‌های مستمر بر روند اجرای دقیق پروتکل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر لزوم استفاده از ماسک از سوی شاغلین و ارباب‌رجوع و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و گندزدایی محیط کار، ۱۸ تیم بازرسی با ۲۳ نفر نیرو در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از پرسنل بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان بوشهر به صورت سرزده از این صنوف بازدید کردند.

viroos corona
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: کارشناسان مرکز بهداشت از ۸۹۴ صنف مختلف طی ۲۶۱ گشت مستقل و هشت گشت مشترک بازرسی بازدید کردند که طی آن منجر به ارجاع ۲۲ صنف متخلف به مراجع قضایی و پلمب دو صنف با همکاری نمایندگان اتاق اصناف، اداره صمت، اماکن تعزیرات حکومتی و سازمان بازرسی شد.
فخرایی درصد موارد مثبت شناسایی‌شده نسبت به هفته قبل را ۱۹ درصد کاهشی دانست و خاطرنشان کرد: در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تعداد ۳۷۲ نمونه تست از بیماران مشکوک به کرونا گرفته شد که در طی آن ۵۳ مورد مثبت اعلام شد و از این موارد، یک نفر جان خود را از دست داده است./فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group