جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

رئیس آموزش و پرورش منطقه شبانکاره با بیان اینکه 240 نفر از دانش آموزان فاقد گوشی هوشمند هستند، گفت: بازگشایی مدارس به معنای حضور اجباری نیست.

داوود بحرینی-به گزارش دیارجنوب، علیرضا رزمجو بخشدار شبانکاره ضمن تسلیت شهادت دخت نبی اکرم (ص) در گفتگو با دیارجنوب اظهار کرد: منطقه شبانکاره ظرفیت های متعددی دارد و منابع انسانی ارزشمندی را پرورش داده است و به نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم نموده است.
رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه شبانکاره عنوان کرد: بر اساس گزارش های واصل شده ۶ درصد از دانش آموزان این بخش از داشتن تلفن همراه محروم هستند که با توجه به راستی آزمایی این معضل را در دستور کار قرار خواهیم داد.

jalase shabankare bakhshdar 1
بخشدار شبانکاره افزود: با توجه به تصمیم ستاد کرونا و بازگشایی مدارس پایین تر از ۵۰ نفری باید باز شوند و ویروس منحوس کرونا هیچ حد و مرزی را نمی شناسد و لذا مرکز بهداشت و درمان باید در صورت بازگشایی مراکز آموزشی در هفته حداقل یکبار بازدید به عمل بیاورد.
هوشنگ عباسی رئیس آموزش و پرورش منطقه شبانکاره در این نشست عنوان کرد: تشکیل مجمع تخصصی خیرین مدرسه ساز و شناسایی خیرین و تشویق آن ها به ساخت مدرسه در مناطق محروم یکی از اولویت های مهم اداره آموزش و پرورش است و در هفته ی گذشته یک مدرسه ابتدایی ۳ کلاسه توسط خیر مدرسه ساز غلامحسین داوودی پدر مرحومه حدیثه حیات داوودی از شهدای هواپیمای اوکراینی در روستای پلنگی کلنگ زنی شد.

jalase shabankare bakhshdar 1
عباسی تصریح کرد: ۲۴۰ نفر از دانش آموزان این منطقه فاقد تلفن همراه هستند و این منطقه دارای ۲۸ مدرسه زیر ۵۰ نفر است که از اول بهمن ماه با تمامی پروتکل های بهداشتی شاهد آموزش حضوری خواهیم بود اما این بازگشایی به معنای اجباری بودن حضور دانش آموزان نیست.
رئیس آموزش و پرورش منطقه شبانکاره در پایان خاطر نشان کرد: ویروس کرونا باعث شده است که آموزش حضوری را از ما سلب نماید و ارتباط اولیا با دانش آموزان باید بسیار با صبر و حوصله باشد تا شاهد معضل های اجتماعی کمتری باشیم.

jalase shabankare bakhshdar 1jalase shabankare bakhshdar 1jalase shabankare bakhshdar 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group