چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به بستری بودن 71 بیمار در بخش‌های کرونایی، گفت: یک بیمار کرونایی دیگر در استان جان خود را از دست داد.

به گزارش دیارجنوب، دکتر سعید کشمیری در این ارتباط اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 20 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.
وی گفت: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 13 مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد 4 مورد مثبت قطعی بوده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متأسفانه یک بانوی 75 ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، کلیوی و دیابت روز گذشته فوت شده است که تست کرونای وی امروز مثبت اعلام شده است.

covid19
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون 7 مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر 4 مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون 18004 نفر بوده است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا 29 دی‌ماه 848 مورد بوده است که از این تعداد 841 نفر مورد مثبت قطعی و ۷ نفر مورد مشکوک بوده‌اند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group