چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: همزمان با خروج سامانه بارش پراکنده فردا برای برخی از نقاط این استان مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، محمدرضا انصاری روز یکشنبه در این ارتباط افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از ظهر فردا دوشنبه تا اواخر هفته به تناوب با افزایش سرعت وزش باد، دریا در ساعت‌هایی مواج و متلاطم خواهد بود.
وی بیان کرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز با کاهش محسوس دما در سطح استان، سرعت وزش بادهای شمال غربی نیز به طور قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت.

meh sobhgahi
انصاری اظهارداشت: همچنین در ساعت‌هایی از وقت امروز وقوع بارش‌های پراکنده و خفیف باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نخواهد بود.
وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر جهت وزش باد متغیر و از ظهر فردا به تدریج شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا ۳۲ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
انصاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و از ظهر فردا در سواحل مرکزی و جنوبی استان ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۵:۳۵ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۱۱:۴۰، جزردوم ساعت ۱۶:۳۴ و مد دوم ساعت ۲۲:۳۵ خواهد بود./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group