جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

نماینده مردم در شورای اسلامی شهر آب پخش از بهره مند شدن کشاورزان، جوانان و زنان خانه دار از خدمات بیمه خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، مهندس فرخ عباسی در این ارتباط اظهار داشت: تامین اجتماعی از نظر بازنشستگی، بیکاری ،پیری، از کارافتادگی، بی سرپرستی و در راه ماندگی،حوادث و سوانح، نیاز به خدمات بهداشتی درمانی و مراقبتهای پزشکی بصورت بیمه و غیره،حقی است همگانی که دولت ها موظف هستند به استناد اصل ۲۹قانون اساسی از محل درآمدهای عمومی و درآمدهای حاصل از مشارکت مردم، خدمات و حمایت های مالی فوق را برای یکا یک افراد کشور تامین کنند.
وی افزود: در همین راستا در اواسط دهه ۸۰مجلس با تاکید بر اصل ۲۹قانون اساسی دولت را موظف به ارایه خدمات بیمه برای کشاورزان و روستاییان و عشایر نموده تا در تمام شهرهای زیر بیست هزار نفر و روستاییان و کشاورزان خدمات بیمه ای را جاری نمایند.

bime abasi abpakhsh 1
نماینده مردم در شورای شهر آب پخش گفت: صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر فعالیت خود را آغاز نمود تا تمامی افراد بالای ۱۸سال و کمتر از ۵۰سال بتوانند عضو صندوق شده و از خدمات و بسته های این صندوق بهره مند گردند.
وی یادآور شد: این صندوق بیمه تحت حمایت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است و از ویژگی های این صندوق، سهم دو برابری دولت در پرداخت حق بیمه بوده؛ به این مفهوم که دولت موظف شده تا دو برابر وجهی که بیمه گذار پرداخت می کند را خود پرداخت نماید.
عباسی خاطرنشان کرد: از همشهریان عزیز درخواست می شود تا در این خصوص حسب نیاز اقدامات لازم را جهت بیمه خود منظور نمایند.
نماینده مردم در شورای شهر آب پخش افزود: بی شک همواره در راستای ارائه خدمات بیمه ای به همشهریان اقداماتی را داشته ایم که با نظر به اهمیت این مهم می طلبد به نحوی جدی اقدامات را انجام دهیم.
وی در پایان گفت:شرکت تعاوتی شقایق آب پخ، مسئول انجام اقدامات لازم در این خصوص است که همشهریان گرامی با مراجعه به این تعاونی می توانند از خدمات بیمه ای این صندوق بهره مند‌ گردند.

bime abasi abpakhsh 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group