جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

پیچیدن مار غول پیکر به گردن مارگیر، او را در معرض تجربه ای خطرناک قرار داد.

به گزارش دیارجنوب، مسلما شغل مارگیری یکی از مشاغل خطرناک به شمار می‌رود. مارگیران با مار‌های متعدد سمی و غیر سمی و در اندازه‌های بزرگ و کوچک باید دسته و پنجه نرم کنند و این می‌تواند در برخی مواقع خطرآفرین باشد، حتی اگر فرد، یک مارگیر حرفه‌ای باشد. مانند اتفاقی که به تازگی برای یک مارگیر اهل آفریقای جنوبی رخ داد.
این مارگیر حرفه‌ای که در یکی از مناطق ساحلی آفریقای جنوبی قصد شکار یک مار خطرناک را داشت برای لحظه‌ای تجربه‌ای وحشتناک را از سر گذراند. این اتفاق هفته پیش و برای «نیک ایوانز» در منطقه «کاوازولو ناتال» رخ داد. ایوانز در شرح این اتفاق در فیسبوک نوشت که در حال آماده کردن یک فیلم بود که تماسی مبنی بر مشاهده یک مار غول پیکر سیاه را روی درخت دریافت کرد.

pichidan mar1
او بلافاصله در محل حاضر شد، اما با دیدن پوست مار تصور کرد که افراد محلی آن را با یک مار واقعی اشتباه گرفته اند. با این حال وقتی ایوانز با اصرار افراد محلی در مورد رویت یک مار مواجه شد تصمیم گرفت تا بالای درخت برود.
بنا به گفته این مارگیر در حالی که او با احتیاط از شاخه‌ها بالا می‌رفت ناگهان این مار را در سمت چپ و در مقابل خود دید؛ یک مامبای غول پیکر! ایوانز سعی کرد تا با تجهیزات خود مار را شکار کند، اما فرصت آن را پیدا نکرد. این مار سریعا خود را به ایوانز رساند و او تنها فرصت یافت تا انتهای دم آن را بگیرد. ایوانز تلاش کرد تا کنترل مار را در اختیار بگیرد، اما ناگهان اتفاقی غیرمعمول رخ داد.

pichidan mar1
این مار فورا شروع به پیچیدن دور گردن ایوانز کرد و حتی دید چشمانش را پوشاند. بنا به گفته این مارگیر حرفه‌ای طول این مار بیشتر از ۸ فوت بود. یکی از تصاویری که منتشر شده است لحظه‌ای را که ایوانز با ماری که به دور گردنش پیچیده در جدال است نشان می‌دهد. گفتنی است؛ با این حال ایوانز با کمک تجربه خود توانست کنترل مار را در اختیار گرفته و آن را شکار کند./ باشگاه خبرنگاران جوان

pichidan mar1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group