پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از پرسنل نفت و گاز با مشکلاتی در حوزه حقوق و دستمزد روبرو هستند که تلاش می‌کنیم، نظام حقوق و دستمزدی را تعریف کنیم که همه پرسنل از یک امتیاز بهره‌مند شوند و اختلاف فاحش در دریافتی پرسنل به وجود نیاید.

به گزارش دیارجنوب، فریدون عباسی عصر امروز در حاشیه بازدید از جزیره خارگ در گفتگو با اصحاب رسانه اظهار داشت: در مناطق نفت‌خیز باتوجه‌به شرایط آب‌وهوا و سختی کار خصوصاً در جزیره خارگ مواجه هستیم که اگر وجدان کاری وجود نداشته باشد، نمی‌توان با انضباط در حوزه‌های نفت و گاز کار کرد.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم همان طور که جزیره خارگ به‌صورت متوالی مورد بمباران قرار گفت اما صادرات نفت ما متوقف نشد، امروز هم بتوانیم شوک‌های اقتصادی که پی‌درپی به جامعه وارد می‌شود را مدیریت کنیم تا اقتصاد کشور هم در دنیا قوی شود.

abasi komeisiyoon
عباسی با اشاره به دغدغه پرداخت دستمزد کارکنان نفت و گاز، گفت: پرسنل در همه‌جا حرف اول را می‌زنند و باید به مشکلات و دغدغه‌های آنها پرداخت و ما امیدواریم به وضعیت پرسنل خارگ بیش از گذشته توجه شود. مجلس آماده است در جاهایی قانون نیاز به اصلاح دارد در کنار مجموعه‌های اجرایی باشد.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از پرسنل نفت و گاز با مشکلاتی در حوزه حقوق و دستمزد روبرو هستند که تلاش می‌کنیم در مجلس شورای اسلامی نظام حقوق و دستمزدی را تعریف کنیم که همه پرسنل از یک امتیاز بهره‌مند شوند و اختلاف فاحش در دریافتی پرسنل به وجود نیاید./فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group