پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت خودکفایی در تامین نیازهای صنایع گفت: تلاش می‌شود با توسعه صنایع تولیدی، قطعات مورد صنایع نفت و گاز در استان بوشهر تامین شود.

به گزارش دیارجنوب، عبدالکریم گراوند پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح یک پروژه توسط رئیس جمهور در عسلویه اظهار داشت: اجرای این طرح‌ها نقش مهمی در زمینه تولید و اشتغال دارد و باید شاهد گسترش این طرح‌ها باشیم.
وی با اشاره به اینکه این طرح نیازهای صنایع نفت و گاز را تأمین می‌کند اضافه کرد: چنین طرح‌های دانش‌بنیانی می‌تواند نقش مهمی در تأمین نیازهای صنایع و خودکفایی در داخل داشته باشد.
استاندار بوشهر افزود: با چنین طرح‌هایی می‌توانیم تحریم‌ها را بی‌اثر کنیم و نیازهای پالایشگاه‌ها و صنایع پتروشیمی را در داخل و توسط متخصصان توانمند کشورمان تأمین کنیم.

sanaye gaz
وی با اشاره به اینکه تأمین نیازهای صنعت نفت و گاز و پتروشیمی در داخل پارس جنوبی اهمیت بالایی دارد، تصریح کرد: این نیازها هم‌اکنون در داخل مجموعه پارس جنوبی تأمین می‌شود.
در راستای افتتاح پروژه‌های جهش تولید، تحت عنوان پنجشنبه‌های افتتاح، به دستور رئیس جمهور در ارتباط زنده تصویری با حضور گراوند استاندار و شماری از مسئولان استان بوشهر، یک شرکت در تأمین قطعات و تجهیزات صنایع وابسته به نفت در شهرستان عسلویه به بهره‌برداری رسید.
این شرکت در شهرستان عسلویه در منطقه انرژی اقتصادی پارس با سرمایه گذاری ۹۰۰ میلیارد ریال راه‌اندازی شده است.
این شرکت در راستای ساخت تجهیزات، قطعات و ماشین آلات، کمپرسور و توربواِکسپندر صنایع نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت می‌کند./مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group