پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گناوه گفــت: عملیات برداشت تپه‌های مزاحم دید رانندگان در تقاطع حادثه خیز بقعه واقع در جاده فرعی گناوه به گچساران (جاده اختصاصی نفت) اجرا شد.

به گزارش دیارجنوب، سیدابوالحسن علوی روز پنجشنبه در این ارتباط افزود: این قطعه که در مسیر تقاطع راه روستایی تل تل چم شهاب بخش مرکزی شهرستان در امتداد مسیر جاده ارتباطی گناوه به گچساران و روی تپه ماهوری قرار دارد، به علت قوس تند به نقطه‌ای کور و خطرناک برای رانندگان تبدیل شده‌ بود.
وی اظهارکرد: با وجود اختصاصی بودن محور فوق متعلق به شرکت نفت، به‌لحاظ حادثه‌خیز بودن و پیشگیری از وقوع تصادفات در بازدیدی که به‌همراه فرماندار و فرمانده پلیس راه شهرستان در هفته جاری صورت گرفت، تصمیم به برداشتن تپه‌های ماهوری در این مسیر گرفته شد تا این نقاط کور حذف و فضای دید بهتری برای رانندگان فراهم شود.

hazf tape genave
علوی گفت: در این ارتباط ماشین آلات راهداری در وهله اول در تپه ماهوری نزدیک تقاطع سه راهی بقعه مستقر شده‌اند و درحال برداشتن نقطه کور دید تردد رانندگان هستند.
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای گناوه افزود: همچنین نصب سرعت‌کاه و علایم هشداری در تقاطع سه راهی بقعه و برداشت دیگر تپه‌های ماهوری در دستور کار قرار گرفته است.
وی بیان کرد: با توجه به عرض کم محور گناوه به گچساران و وجود چندین تپه ماهوری که دید را برای تردد کور کرده‌است، رانندگان رعایت سرعت مطمئنه را مد نظر قرار دهند.
علوی یادآورشد: در آخرین سانحه تصادف در این نقطه که بین دو دستگاه خودرو سواری هفته جاری رخ داد، دو تن کشته و سه نفر دیگر مصدوم شدند.
جاده فرعی گناوه به گچساران استان کهگیلویه و بویر احمد در شمال استان بوشهر در جوار بخشی از مسیر لوله‌های نفت و محل تردد ساکنان چندین روستای بخش مرکزی این شهرستان و هموطنان قرار دارد./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group