چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

نماینده مردم در شورای اسلامی شهر آب پخش از حضور دکتر رشید فرخی رئیس انجمن ملی خرمای ایران در این شهر خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، مهندس فرخ عباسی با اعلام این خبر اظهار داشت: دکتر رشید فرخی رئیس انجمن ملی خرمای ایران در راس هیاتی از جمله اعضا جدید هیات مدیره انجمن خرمای استان و اتاق بازرگانی در شهر آب پخش حضور یافتند.
عباسی افزود:حضور رئیس انجمن ملی خرمای ایران در نشستی بطور مفصل به تمامی مشکلات و موارد در حوزه نخیلات،خرما و کشاورزان منطقه پرداخت که مصوبات خوبی در این زمینه حاصل شد و پیگیری بمنظور اجرای این مهم در دستور کار می‌باشد.
رئیس انجمن ملی خرمای ایران در بازدید از نخیلات منطقه آب پخش،سردخانه ها و مسیرهای گردشگری نخلستان بیان داشت: موارد لازم بمنظور بهبود وضعیت خرما در این شهر انجام شود.
دکتر رشید فرخی در ادامه افزود: انجمن ملی خرمای ایران،کمیته هایی را زیرگروه کمیسیون های خود تعریف نموده که یکی از این کمیته ها،کمیته بومگردی است و با توجه موقعیت ویژه شهر آب پخش در حوزه گردشگری در نظر داریم که در انتخاب اعضا،فردی را از این شهر در کمیته انتخاب نماییم.
رئیس انجمن ملی خرمای ایران همچنین در ادامه این سفر از اقامتگاه ها بازدید کرد.

abpakhsh anjoman khorma 11

abpakhsh anjoman khorma 1 abpakhsh anjoman khorma 1 abpakhsh anjoman khorma 1 abpakhsh anjoman khorma 1 abpakhsh anjoman khorma 1 abpakhsh anjoman khorma 1 abpakhsh anjoman khorma 1 abpakhsh anjoman khorma 1 abpakhsh anjoman khorma 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group