چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

مدیر عامل سازمان آتش نشانی کرمان از انفجار یک منزل مسکونی و مصدوم شدن دو نفر در حاشیه شهر کرمان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، رضا میرزایی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: رعایت نکردن نکات ایمنی و بی احتیاطی، باعث انفجار و آتش سوزی یک منزل مسکونی در حاشیه شهر کرمان شد.
وی زمان رخداد این حادثه را ساعت ۷ و ۵۰ دقیقه صبح امروز ۲۳ دی ماه در شهرک صنعتی اعلام کرد و افزود: بدون فوت وقت بعد از اطلاع از این حادثه، آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۹ در محل حادثه حضور یافتند.

hadeseh
میرزایی علت این حادثه را شارژ کردن سیلندر پیک نیک با استفاده از کپسول گاز عنوان کرد و بیان داشت: انفجار، باعث تخریب بخشی از منزل شده است و آتش سوزی در حال سرایت به دیگر قسمت‌های منزل بود که با حضور به موقع آتش‌نشانان از گسترش آن جلوگیری و آتش سوزی مهار شد.
وی تصریح کرد: دو نفر مصدوم این حادثه که دو مرد پنجاه و شصت ساله هستند، قبل از ورود آتش‌نشانان بر اثر شعله‌های حاصل از انفجار دچار سوختگی شده بودند که کارکنان اورژانس آن ها را به بیمارستان منتقل کردند.
مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان خطاب به شهروندان گفت: از رفتار‌های پر خطر، مانند شارژ کردن سیلندر پیک نیک در محیط منزل جدا اجتناب شود و با توجه به فرارسیدن فصل سرما، نکات ایمنی و پیشگیری را در استفاده از وسایل گرمایشی رعایت کنند تا دیگر شاهد حوادث این چنینی نباشیم./ باشگاه خبرنگاران جوان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group