سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

فرماندار بوشهر با اشاره به اینکه هیچ دستگاهی اجازه تصرف حریم ۶۰ متری دریا را ندارد گفت: اگر تصرفی انجام شده و طبق ضوابط نیست، باید عقب نشینی صورت گیرد.

به گزارش دیارجنوب، عباس جمشیدی عصر دوشنبه در نشست ساماندهی سواحل شهرستان بوشهر اظهار داشت: به منظور استفاده مناسب از ساحل و دریا باید از همه ظرفیت‌ها در بوشهر استفاده شود.
وی با استقبال از حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در بوشهر خاطرنشان کرد: برای ساحل سازی و ساختن پلاژ در بوشهر از حضور سرمایه‌گذاران استقبال می‌کنیم تا شاهد استفاده مناسب از ساحل بوشهر باشیم.

jalase farmandari
فرماندار بوشهر بر لزوم نصب تابلو و علائم هشداری در ساحل بوشهر تاکید کرد و ادامه داد: باید در ساحل بوشهر شناگاه‌های سالم و غیرسالم مشخص شوند تا مردم آگاهی بیشتری برای حضور در این مناطق داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه هیچ دستگاهی اجازه تصرف حریم ۶۰ متری دریا را ندارد اضافه کرد: اگر تصرفی در این حریم انجام شده و طبق ضوابط نیست، باید عقب نشینی صورت گیرد.
جمشیدی با اشاره به آسیب‌های ورود آب‌های سطحی به دریا در بوشهر تاکید کرد: باید در راستای اجرای پروژه فاضلاب در سریع‌ترین زمان اقدام شود و این آب‌ها بی‌خطر شوند.
بنابر این گزارش، با اعلام محیط زیست بوشهر، شناگاه‌های لیان و بندرگاه در وضعیت سالم، شناگاه پارک سیادت به طور نسبی پاک و شناگاه پلاژ بانوان و ریشهر پرخطر و شناگاه جفره در وضعیت بحرانی قرار دارد./مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group