جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: سهام‌دارانی که روش غیرمستقیم مدیریت سهام را انتخاب کرده‌اند، به منظور برخورداری از مزایا و امتیازات آن در سامانه سجام ثبت نام کنند.

به گزارش دیارجنوب، سعید زرین‌فر در جلسه هماهنگی اطلاع‌رسانی ثبت‌نام مشمولان سهم عدالت در سامانه سجام با تاکید بر ضرورت ثبت نام سهام‌داران در سامانه سجام اظهار کرد: سهام‌دارانی که روش غیرمستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند لازم است در سامانه سجام (سامانه جامع اطلاعات مشتریان) برای تشکیل مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت و انتخاب هیئت مدیره جدید، ثبت نام‌کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی برای ثبت نام سهام‌داران سهام عدالت در سامانه سجام عنوان کرد: برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تاکید می‌شود ثبت نام غیرحضوری و اینترنتی از طریق سامانه سجام انجام شود.
وی مجموعه سهام‌داران سهام عدالت در کشور را ۴۹ میلیون نفر دانست و افزود: از این تعداد ۶۱۰ هزار نفر سهام‌دار سهام عدالت در استان بوشهر است که ۳۷۳ هزار سهام‌دار به روش غیرمستقیم ثبت‌نام کرده‌اند.

saham edalat
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: سهام‌دارانی که روش غیرمستقیم مدیریت سهام را انتخاب کرده‌اند، به منظور برخورداری از مزایا و امتیازات آن در سامانه سجام ثبت نام کنند.
وی شرکت در انتخاب هیئت مدیره مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری، دریافت تسهیلات بانکی و تخصیص سود سهام را از ویژگی‌ها و مزایای ثبت نام در سامانه سجام دانست.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر هم با بیان اینکه ۵۰ درصد جمعیت استان بوشهر دارای سهام عدالت هستند گفت: پس از آزادسازی سهام عدالت در نیمه نخست اردیبهشت‌ماه امسال، نخستین اقدام این بود که از سهام‌داران خواسته شد تا روش مستقیم یا غیرمستقیم سهام‌داری خود را تعیین کنند.

رسول زارعی افزود: کسانی‌که در تعیین روش سهام‌داری هیچ اقدامی نکرده‌اند، روش غیرمستقیم برای آن‌ها لحاظ شده است.
وی با تاکید بر اینکه سهامدارانی که روش غیرمستقیم سهام عدالت را انتخاب کردند باید در سامانه سجام ثبت‌نام کنند عنوان کرد: افرادی‌که ثبت‌نام کنند از مزایای سهام عدالت بهره‌مند خواهند شد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر از همه سهامداران عدالت استان بوشهر خواست با رعایت پروتکل بهداشتی و بیشتر به صورت غیرحضوری و از طریق اینترنت خانگی با مراجعه به سامانه سجام نسبت‌به ثبت‌نام اقدام کنند.
وی در خصوص وضعیت جاماندگان از دریافت سهام عدالت نیز بیان کرد: کمیسیون مجلس شورای اسلامی برای ثبت نام ۷ میلیون نفر از جاماندگان سهام عدالت در کل کشور طرحی مورد تصویب قرار داده است که به دولت برای جاماندگان مجوز ثبت نام می‌دهد./ صداوسیما بوشهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group