پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

دو سارق غیربومی که وارد یک منزل مسکونی در شهر بوشهر شده و پس از بستن دست‌وپای زن جوان طلا و جواهرات وی را سرقت کرده بودند در عملیات پیچیده پلیسی دستگیر شدند.

به گزارش دیارجنوب، روز سوم دی‌ماه امسال دو سارق غیربومی به‌قصد سرقت وارد شهر بوشهر شده و برای اطمینان از خالی بودن یک منزل مسکونی آیفون آن را می‌زنند.
در این منزل مسکونی خانمی جوان همراه با فرزند خردسالش حضور داشت که به علت عدم شناسائی این افراد درب را باز نمی‌کند.
سارقان با تصور اینکه منزل خالی از سکنه است از دیوار وارد خانه شده و پس از بازکردن درب ساختمان با ابزار مخصوص، وارد خانه شده و با مشاهده خانم جوان، پس از بستن دست‌وپایش طلا و جواهرات وی را سرقت می‌کنند.

dastgiri
باتوجه‌به اینکه عمل پلید سارقان ضربه روحی و روانی عمیقی به اعضای این خانواده به‌خصوص خانم جوان و فرزندش وارد آورده بود، سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان به‌محض اطلاع از وقوع و نحوه سرقت، با تماس تلفنی ضمن دلداری و دلجوئی به این خانم و خانواده ایشان، قول پیگیری ویژه و دستگیری سارقان در کمترین زمان ممکن را می‌دهد.
کارآگاهان پلیس آگاهی به‌صورت ویژه به این موضوع رسیدگی می‌کنند و پس از رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و شناسائی متهمان در یکی از استان‌های کشور، آنها را دستگیر و طلا و جواهرات به سرقت رفته را کشف و به این خانواده تحویل می‌دهند.
گفتنی است هر دو سارق پس از دستگیری، اعتراف و تکمیل تحقیقات، در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند./فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group