چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

نماینده مردم در شورای شهر آب پخش از ایجاد دبیرخانه شهر ملی حصیر و کپوبافی در این شهر خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، مهندس فرخ عباسی با اعلام این خبر اظهار داشت: شهر ملی حصیر با برنامه ریزی های دقیق، صحیح و پیوسته طی سه سال گذشته، محقق شده و اکنون باید در کلاس و حدود تعیین شده برای شهرهای ملی مدیریت شود‌.
وی در ادامه افزود: در همین راستا درخواست تشکیل دبیرخانه شهر ملی حصیر و کپوبافی را تقدیم به مقامات مربوطه نموده تا رسیدگی به این مهم تسریع شود.
فرخ عباسی بیان کرد: تاسیس دبیرخانه، انتخاب شخص دبیر، مجموعه عوامل، نیروی انسانی همراه و پیرو آن پیگیری مطالبات این حوزه می تواند باعث و متضمن ارتقا شاخصه های منظوره خصوصا بهبود بیش از پیش کیفیت کسب و کار هنرمندان و صنعتگران شاغل در این فن باشد.

jalase dabirkhane hasir
عباسی بر لزوم توسعه زیرساختهای شهر ملی آب پخش اشاره کرد و افزود: اکنون انتظار می رود تا با آغاز بکار فعالیت دبیرخانه، ایجاد هتل، برگزاری نمایشگاه ها،جشنواره ها و ایجاد موزه صنایع دست،آب و کشاورزی، توجه جدی به بیمه شاغلان در این حرفه و اعطای تسهیلات مالی به صنعتگران، برگزاری کلاسهای آموزشی و گنجاندن این علوم و علوم وابسته به این فن در ساختار آموزش عالی، تلاش برای افزایش و تعدد کارگاههای تولیدی و مشارکت دولت با بخش خصوصی جهت ایجاد فروشگاههای بزرگ در راس برنامه ها قرار گیرد و تلاش فراوان جهت تحقق این اصول با همفکری و مشورت انجام شود.
نماینده مردم در شورای شهر آب پخش در پایان گفت: تمام این مراتب را با پیگیری های بی وقفه به امید حق محقق خواهیم نمود.

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group