پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

فرماندار شهرستان دشتستان گفت: با توجه به اینکه رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری دورهمی‌ها می‌تواند وضعیت زرد شکننده کرونایی این شهرستان را تغییر دهد برپایی هر نوع نمایشگاهی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش دیارجنوب، فتح الله نوروزی روز سه شنبه در این ارتباط افزود: اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت باید وضعیت بازار روز و اصناف را با مدیریت بهتری رصد کنند و با جلب مشارکت دستگاه‌های متولی زمینه نظارت و مدیریت امور را برای پیشگیری از تشدید وضعیت کرونایی در این شهرستان فراهم کنند.
وی با بیان اینکه وضعیت کرونایی شهرستان دشتستان هم اینک زرد است یادآورشد: رنگ بندی وضعیت موجود با عادی سادی و ساده انگاری بویژه در حوزه صنوف می‌تواند تغییر کند.
فرماندار دشتستان اظهارداشت: تشدید نظارت‌ها بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ترمینال‌ها بصورت جدی تر دنبال شود.
نوروزی افزود: اداراتی که مصوبات ستاد مقابله با کورنا را بخوبی رعایت کرده‌اند، برای تشویق به مردم معرفی می‌شوند.

namayeshgah dashtestan
وی اضافه کرد: باید تبعات ناشی از ساده انگاری و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بویژه دورهمی‌های خانوادگی در شیوع ویورس کرونا توسط شبکه بهداشت و درمان، شهرداری‌ها و بخشداران مناطق مختلف شهرستان اطلاع رسانی شود.
فرماندار دشتستان گفت: شهروندان برای حفظ سلامتی خود محدودیت‌های تردد در مرکز شهرستان ۲۱ شب تا ۴ صبح را جدی بگیرند و از برگزاری هرگونه دورهمی در فضاهای بسته خودداری کنند.
وی افزود: در راستای مشکلات ناشی از جریمه رانندگی دور مجوز درمان شهروندان برای خروج از شهرستان توسط فرمانداری ادامه دارد.
نوروزی یادآورشد: با توجه به آمارهای روزانه شبکه بهداشت و درمان، روند شیوع کرونا در دشتستان نسبت به هفته های گذشته افزایش یافته است.
وی گفت: با توجه به اینکه پارک منابع طبیعی از مکان‌های پرتجمع است مقرر شد تا شبکه بهداشت و درمان و منابع طبیعی ضمن بازدید وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی را اعلام کنند تا برای باز یا بسته بودن این مکان تفریحی تصمیم‌گیری شود .
نوروزی اضافه کرد: تمامی آزمون‌های مدارس به غیر از پایه دوازدهم در شهرستان دشتستان باید به صورت مجازی برگزار شود./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group