پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

گردهمایی بسیجیان بمناسبت شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی در روستای بنداروز برگزار شد.

زینب قائدی-به گزارش دیارجنوب، این مراسم به همت پایگاههای مقاومت بسیج میثم تمار و حدیث خواهران در گلزار شهدای بنداروز برگزار شد.
هدف از این گردهمایی، میثاق جوانان و نوجوان با مکتب بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی و ادای احترام به این شخصیت والا مقام بود که بصورت یک تشییع نمادین از پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای بنداروز برگزار شد.

gerdehamaei bondarooz 1
حجت الاسلام والمسلمین علی کریمی در این مراسم به اخلاق و شخصیت بزرگ سردار دلها اشاره کرد و افزود: مکتب حاج قاسم درس ولایت مداری، شجاعت، عدالت و مردم داری بود که برای آیندگان می تواند دنباله رو اهداف بزرگی باشد.
وی در ادامه بیان کرد: اگر جوانان ما پیرو این هدف و مکتب باشند در آینده ای نزدیک شاهد سرنگونی تمام دشمنان اسلام خواهیم بود.
حجت الاسلام والمسلمین کریمی گفت: تک تک شما جوانان و نوجوانان این راه می توانید یک حاج قاسم سلیمانی باشید و راهش را ادامه دهید.
گفتنی است در ادامه دلنوشته ای از طرف خواهر بسیجی ساجده مصدق قرائت شد و حسین تاج با مداحی به عزاداری پرداخت.

gerdehamaei bondarooz 1gerdehamaei bondarooz 1gerdehamaei bondarooz 1gerdehamaei bondarooz 1gerdehamaei bondarooz 1gerdehamaei bondarooz 1gerdehamaei bondarooz 1gerdehamaei bondarooz 1gerdehamaei bondarooz 1gerdehamaei bondarooz 1gerdehamaei bondarooz 1gerdehamaei bondarooz 1gerdehamaei bondarooz 1gerdehamaei bondarooz 1gerdehamaei bondarooz 1gerdehamaei bondarooz 1gerdehamaei bondarooz 1gerdehamaei bondarooz 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group