پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

مدیر پایگاه خبری دیارجنوب بمنظور ترویج فرهنگ کتابخوانی، تعدادی کتاب به کتابخانه همگانی در پیاده رو سلامت برازجان اهدا کرد.

به گزارش دیارجنوب، کیوسک های تلفن همگانی شهری، تحت عنوان کتابخانه همگانی کار فرهنگی و ارزشمندی است که توسط شهرداری برازجان در پیاده رو سلامت راه اندازی شده است.
شهرداری برازجان با ایده‌ای جدید به دنبال احیای خاطرات نسلهای دهه‌های ۶۰ و ۷۰ خورشیدی است تا با بهره‌گیری از این حس نوستالژیک، تلاشی جدید در جهت رشد فکری و فرهنگی جامعه آغاز نماید.
مدیریت پایگاه خبری دیارجنوب نیز در این راستا و بمنظور ترویج فرهنگ کتابخوانی، تعدادی کتاب با حضور مهندس محمدرضا کوهکن رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برازجان به کتابخانه همگانی در پیاده رو سلامت برازجان اهدا کرد.

ehda ketab deyarejonoub 1
ایمان خوشقدم با ابراز خرسندی درخصوص راه اندازی این کتابخانه همگانی در شهر برازجان گفت: یكی از راه های ترویج فرهنگ كتابخوانی، مردمی كردن و تامین منابع و ایجاد انگیزه در یكایك افراد جامعه است.
وی مهمترین عامل ترویج فرهنگ كتابخوانی در جامعه را ایجاد انگیزه در فرد دانست و بیان داشت: خانواده به عنوان اولین نهاد اجتماعی، نقش بسزایی در ارتقای سطح فرهنگ، رفتارها و عادت‌های فرد دارد.
مدیر پایگاه خبری دیارجنوب خاطرنشان کرد: داشتن برنامه‌ روزانه برای مطالعه و کتابخوانی نه تنها سبب کاهش استرس بلکه یکی از بهترین روش‌های مقابله با اختلالات خواب است.

ehda ketab deyarejonoub 1ehda ketab deyarejonoub 1ehda ketab deyarejonoub 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group