پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

"الهام الهام بخش" بانوی ورزشکار و توانمند دشتستانی در مسابقات کشوری پاورلیفتینگ بانوان به دو مدال طلا و یک برنز دست یافت.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، مسابقات کشوری پاورلیفتینگ بانوان به میزبانی تهران توسط انجمن پاورلیفتینگ بانوان جمهوری اسلامی ایران با درخشش الهام الهام بخش ورزشکار دشتستانی و دیگر بانوان به پایان رسید.
این رقابت ها با حضور بانوان ورزشکاری که سابقه کسب مقام آسیایی و بین المللی داشتند بسیار فشرده و نزدیک برگزار شد.
"الهام الهام بخش" بدون داشتن مربی، سابقه قهرمانی در مسابقات پاور لیفتینگ سال گذشته را دارد و این بار نیز توانست در این مسابقات در رشته اسکوات مدال طلا، رشته پرس سینه مدال طلا و در رشته لیفت مقام برنز را کسب نماید تا باز هم افتخاری برای استان بوشهر، شهرستان دشتستان و شهر برازجان را در پایتخت کشور نظاره گر باشیم.

powerlifting elhambakhsh 1
بنابر این گزارش"الهام الهام بخش" با کسب اولین مدال طلا در رشته اسکوات، دومین مدال طلا در رشته پرس سینه با وزن 56 کیلوگرم و مدال برنز در رشته لیفت توانست در این مسابقات رقیبان خود را شکست دهد تا افتخاری دیگر برای استان خود باشد.
این ورزشکار دشتستانی در سال گذشته نیز در رشته پرس سینه در رده وزنی ۵۲ کیلوگرم و بدون داشتن مربی موفق به کسب مدال طلا در مسابقات پاورلیفتینگ کشوری شده و از بانوانی بود که توانست برای اولین بار در وزن خود مقام طلا را در رشته پرس سینه کسب نماید.
همچنین سال گذشته در مسابقه آمادگی جسمانی شهرستان دشتستان نیز در رده سنی خود مقام اول و در استانی مقام سوم را کسب نموده است.
دیارجنوب کسب این عناوین را به الهام الهام بخش و مردم ورزش دوست استان بوشهر، شهرستان دشتستان و شهر برازجان تبریک عرض مینماید.

powerlifting elhambakhsh 1powerlifting elhambakhsh 1

خبرمرتبط:

کسب مدال طلای کشوری توسط بانوی ورزشکار دشتستانی در مسابقات مچ اندازی (تصاویر+فیلم)

استان بوشهر

Template Design:Dima Group