جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: سی‌و دومین جشنواره تئاتر استانی با معرفی برگزیدگان به کار خود در این استان پایان داد.

به گزارش دیارجنوب، جهانشیر یاراحمدی روز سه‌شنبه در این ارتباط افزود: هیات داوران سی و دومین جشنواره تئاتر استانی بوشهر متشکل از احمد آرام، غلامحسین دریانورد و میترا خواجه ییان آرا خود را به شرح زیر اعلام کردند.
وی بیان کرد: در بخش بروشور هیات داوران لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی خود را به محمدرضا خیراندیش طراح بروشور نمایش «به میان ابروانت اگر بوسه اگر گلوله» و در بخش طراحی نور نیز لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی طراح نور به علی موجی دیری با نمایش «اسب قاتلین» اهدا شد.
یاراحمدی ادامه داد: هیات داوران در بخش موسیقی هیات داوران ۲ انتخاب داشت که در موسیقی انتخابی لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی به احسان موسوی و قاسم تنگسیرنژاد به نمایش «آشویتس خصوصی لیدی مکبث» اهدا کرد.

jashnvare taeatr
وی گفت: در آهنگ‌سازی نیز لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی به موسیقی نمایش «به میان ابروانت اگر بوسه اگر گلوله» اثر میثم عبدی اهدا شد و در طراحی لباس نیز هیات داوران لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی خود را به هنگامه بهرامی طراح لباس نمایش «اسب قاتلین» اهدا کرد.
یاراحمدی اظهارداشت: در بخش گریم نیز هیات داوران لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی خود را به گریم نمایش «اسب قاتلین» اثر عباس قنبری اختصاص داد.
وی بیان کرد: در طراحی صحنه نیز هیات داوران در بخش طراحی صحنه رتبه سومی، لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی اهدا به محمدرضا خیراندیش و محمدرضا فرجی طراحان صحنه نمایش «به میان ابروانت اگر بوسه اگر گلوله» اهدا و رتبه دوم، لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی اهدا را به طراحی لقمان بحرانی صحنه نمایش «فقط قایق توست در آلمریا سرود آزادی می خواند» اختصاص داد.
یاراحمدی اظهارداشت: رتبه نخست طراحی صحنه نیز امین خیاط و عباس قنبری با نمایش «اسب قاتلین» اهدا شد که با اهدا لوح و جایزه نقدی از آنها تجلیل شد.
وی عنوان کرد: در بخش بازیگری زن رتبه سوم به صورت مشترک به بازیگران زهرا احمدی برای نمایش «خانه بدریا آل بویه» و زهرا ریسی برای نمایش «فقط قایق توست در آلمریا سرود آزادی می خواند» رسید و ندا بداغی برای نمایش «اسب قاتلین» و مهسا رهسپار «نمایش آشویتس خصوصی لیدی مکبث» به رتبه دوم مشترک دست پیدا کردند.
یاراحمدی ادامه داد: دیپلم افتخار همراه با جایزه نقدی به هنگامه بهرامی «برای نمایش خانه بدریا آل بویه» رسید.
وی یادآور شد: در بخش بازیگری مرد رتبه سوم مشترک به سعید فولادی «برای نمایش به میان ابروانت اگر بوسه اگر گلوله»، حسن قانون «برای نمایش به میان ابروانت اگر بوسه اگر گلوله» و قحطبه فخرایی «برای نمایش اسب قاتلین» رسید و محمد عمرانی «برای نمایش اسب قاتلین» و مهدی مکاریان « برای نمایش حمام» به رتبه دوم دست پیدا کردند.
یاراحمدی گفت: دیپلم افتخار همراه با جایز نقدی نیز به پژمان برزگر «بازیگر نمایش اسب قاتلین» اهدا شد.
وی بیان کرد: در بخش نمایشنامه نویسی با تقدیر از رضا گشتاسب نویسنده نمایشنامه «اسب قاتلین» لوح تقدیر رتبه سومی همراه با جایزه نقدی به نمایش‌نامه «حمام» نوشته شیما جوادپور و لوح تقدیر رتبه دومی همراه با جایزه نقدی به نمایشنامه‌های «خانه بدریا آل بویه» و «فقط قایق توست که در آلمریا سرود آزادی می خواند» نوشته رضا مختارزاده اهدا شد.
وی اظهارداشت: دیپلم افتخار همراه با جایزه نقدی به نمایشنامه « به میان ایروانت اگر بوسه اگر گلوله» نوشته سید قاسم حسینی اهدا شد.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: در بخش کارگردانی لوح تقدیر رتبه سومی همراه با جایزه نقدی لقمان بحرانی با نمایش «فقط قایق توست در آلمریا سرود آزادی می خواند» و لوح تقدیر رتبه دومی همراه با جایزه نقدی به صورت مشترک به نمایش «آشویتس خصوصی لیدی مکبث» با کارگردانی قاسم تنگسیرنژاد نمایش «خانه بدریا آل بویه» با کارگردانی رضا مختارزاده اختصاص یافت.
وی افزود: رتبه اول کارگردانی نیز به فضل‌الله عمرانی با نمایش «اسب قاتلین» رسید که با اهدا دیپلم افتخار همراه با جایزه نقدی از وی تجلیل شد.
یاراحمدی یادآور شد: هیات داوران پس از جمع بندی و بحث و بررسی نمایش «اسب قاتلی» به کارگردانی فضل‌الله عمرانی و نمایش «خانه بدریا آل بویه» به کارگردانی رضا مختارزاده را به دبیرخانه جشنواره بین المللی معرفی کرد./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group