پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

جوان سقوط کرده از ارتفاع در سیلاب امروز روستای درنگ با اقدام بموقع اورژانس ۱۱۵ کلمه نجات یافت.

به گزارش دیارجنوب، جوان ۲۸ ساله در کوه سیاه از توابع بخش بوشکان و در اطراف روستای درنگ به دلیل سقوط از ارتفاع که دچار شکستگی سر استخوان فمور یا ران شده بود؛ با اقدام بموقع همکاران اورژانس ۱۱۵ کلمه از مرگ نجات یافت.
بخشدار بوشکان در گفتگوی تلفنی با خبرنگار دیارجنوب گفت: همکاران اورژانس 115 کلمه بموقع به محل اعزام شدند و از جاده اصلی شاه پسر مرد به طرف روستا درنگ که جاده خاکی بود حرکت کردند و با وجود طی کردن قسمتی ازمسیر بدون امبولانس پس از ۲۰ دقیقه به محل رسیدند.
حسین طهماسبی در ادامه بیان داشت: اقدامات اولیه این جوان مصدوم بموقع انجام و با لانگ به امبولانس انتقال داده شده و به سمت بیمارستان گنجی حرکت دادند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این اقدام بموقع برای نجات این جوان با دستور و هماهنگی فرماندار به اورژانس جاده ای جهت اجرای عملیات داده شده که طی سه ساعت و نیم این عملیات به پایان رسید.

hadesee seilab dashtestan 1hadesee seilab dashtestan 1hadesee seilab dashtestan 1hadesee seilab dashtestan 1hadesee seilab dashtestan 1hadesee seilab dashtestan 1hadesee seilab dashtestan 1hadesee seilab dashtestan 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group