چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

شهردار برازجان با اشاره به بارندگی های شدید از شب گذشته تاکنون، گفت: شهروندان با عدم ساخت و ساز در مناطق غیرمجاز  با شهرداری همکاری کنند تا در چنین مواقعی شاهد کمترین آسیب‌ها به تاسیسات شهری و مناطق مسکونی باشیم.

به گزارش دیارجنوب، در شب گذشته و ساعات اولیه صبح امروز، شهرستان دشتستان و شهر برازجان یکی از کم‌ سابقه‌ترین بارندگی‌های تاریخ خود را تجربه کرد.
شهردار برازجان هنگام بارندگی در سطح شهر حضور یافت و مستقیما مشکلات را رصد کرده و در این خصوص بیان داشت: اگرچه لایروبی به‌موقع دره‌ها کمک کرد کمترین حجم سیلاب روانه‌ی مناطق مسکونی شود اما شدت بارش در زمانی کوتاه سبب شد آبهای سطحی مناطق بالادست و خیابانهای مناطق شرقی شهر به سمت مناطق غربی شهر سرازیر شود و ساعات سختی را رقم بزند.

shahrdari borazjan barandegi 1
وی با اشاره به تمهیدات شهرداری برای کاهش خسارتها افزود: در ساعات سخت بارندگی و سیلاب، دستورات لازم برای همراهی همکاران پرتلاشم در شهرداری برازجان با مردم صادر شد و نظارت لازم صورت گرفت تا حداقل آسیب‌ها را شاهد باشیم. نیروهای پرتلاش آتش‌نشانی، خدمات و دیگر همکاران تلاشگر حوزه‌های معاونت اجرایی و معاونت عمرانی در این ساعات بحرانی در کنار مردم قرار گرفتند و به یاری همشهریان عزیز خود شتافتند.
شهردار برازجان افزود: متاسفانه در حادثه‌ی سیل امروز شماری از خودروهای شهروندان در سیلاب گرفتار شد که همکارانمان در سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری برازجان با تمام توان به یاری شهروندان شتافتند.

shahrdari borazjan barandegi 1
محمد حسن محمدی با اشاره به حجم پایین آسیب های سیل با توجه به حجم بالای بارندگی ها اظهار امیدواری کرد و افزود: شهروندان با عدم ساخت و ساز در مناطق غیرمجاز و مسیل‌ها و حریم رودخانه‌های فصلی، رعایت بهداشت شهری و نریختن زباله و نخاله در مسیر دره‌ها، کانالهای دفع آبهای سطحی و جوهای فاضلاب با خدمتگزاران خود در شهرداری همکاری کنند تا در چنین مواقعی شاهد کمترین آسیب‌ها به تاسیسات شهری و مناطق مسکونی باشیم.

shahrdari borazjan barandegi 1shahrdari borazjan barandegi 1shahrdari borazjan barandegi 1shahrdari borazjan barandegi 1shahrdari borazjan barandegi 1shahrdari borazjan barandegi 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group