سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر ضمن تشریح ۲ فوتی جدید، گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر تا تاریخ جمعه ۱۴ آذرماه ۱۱۲ نفر است.

به گزارش دیارجنوب، دکتر سعید کشمیری  در این باره گفت: در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۲۱ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۴ مورد به کرونا قطعی است.
وی بابیان اینکه در حال حاضر ۲۴ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه ۱۱ نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.

dr.keshmiri
دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ۱۴ آذرماه گفت: متأسفانه دو بانوی ۶۱ و ۷۰ ساله در روزهای گذشته براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که نتیجه آزمایش آنان امروز اعلام شد.
وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۸۱۷ نفر در استان بوشهر براثر ابتلا به این ویروس جان خود را ازدست‌داده‌اند که از این تعداد ۴ مورد مشکوک به کرونا بوده‌اند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۱۸ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.
دکتر کشمیری عنوان داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۶۹۸۹ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: روند کاهشی مورد بستری نتیجه همراهی همه مردم و درک صحیح آن‌ها از وضعیت خطرناک کرونا است./وبدا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group