پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

استاندار بوشهر گفت: از فدراسیون هندبال ایران و اداره کل ورزش و جوانان این استان انتظار است برای حمایت از تیم پر طرفدار لیگ برتری ستارگان دشتستان حمایت ویژه داشته باشند.

به گزارش دیارجنوب، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در نشست با رئیس فدراسیون هندبال ایران افزود: تیم ستارگان دشتستان یکی از ظرفیت‌های خوب ورزشی در رشته هندبال است که مورد استقبال کم نظیر مردم این شهرستان قرار گرفته‌است.
وی بیان کرد: حضور این تیم در رقابت‌های کشوری فرصت مناسبی برای ایجاد فضای نشاط فراهم کرده‌است که باید از همه ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از این تیم استفاده شود.
گراوند با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی استان بوشهر بویژه رشته هندبال اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید اقدام‌های موثری برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان بوشهر انجام شده که یکی از این زیرساخت‌ها ایجاد خوابگاه‌های ورزشی در این استان است.

handbal keshvar b
وی بیان کرد: بوشهر همواره میزبان اردوهای تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف ورزشی است و هم اکنون اردوی تیم‌های هندبال ساحلی و نوجوانان هندبال در بوشهر و برازجان در حال برگزاری است.
استاندار بوشهر عنوان کرد: ساخت سالن ورزشی سه هزار نفری از مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر آغاز شده‌است و تکمیل این پروژه می‌تواند ظرفیت بسیار خوبی برای استفاده رشته‌های ورزشی بویژه هندبال در این استان باشد.
در پایان این نشست لباس تیم ملی هندبال ایران از سوی پاکدل رئیس فدراسیون هندبال به رسم یادبود به گراوند استاندار بوشهر اهدا و از تلاش‌های معاون عمرانی استاندار تجلیل شد./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group