شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

شهردار برازجان گفت: پس از نامگذاری اماکنی در شهر برازجان و مناطق اطراف آن به نام نامی شهید سلیمانی، اینک شهرداری برازجان بنا دارد به پاس قدردانی از دلاوریهای این سردار قهرمان وطن تصویری زیبا و ماندگار از او را بر یکی از دیوارهای بلند شهر نقش بزند.

به گزارش دیارجنوب، محمدحسن محمدی در این باره اظهار داشت: تاریخ ایران عزیزمان سرشار از رشادتهای بزرگمردان و شیرزنانی است که در راه آزادی و سرفرازی وطن از همه چیز خود گذشته‌اند و بسیاری از آن انسانهای سرفراز در چنین مسیر مقدسی از نثار جان عزیز خویش نیز فروگذار نکرده‌اند.
وی در ادامه افزود: در میان این انسانهای شریف، برخی هستند که به واسطه‌ی خدماتی که در زمان حیات پربرکت خویش ارائه کرده‌اند، رشادتهایی که از خود نشان داده‌اند و البته چگونگی ایثار و شهادتشان به چهره‌هایی شاخص و تاریخ‌ساز بدل شده‌اند و با دلیرمردی، ایثار و شهادت خود خون همه‌ی ملت قدرشناس ایران عزیز را به جوش انداخته‌اند.

shahrdar borazjaan
مهندس محمدی ادامه داد: کمتر از یک سال پیش بود که یکی از این بزرگمردان تاریخ میهن که با ایمان، اخلاص و تعهد خود به مردم و میهن خویش در قلب و جان ملت قدردان و سرفراز ایران رسوخ کرده بود شربت نوشین شهادت را سر کشید تا داغی بزرگ بر دل ایران عزیزمان بگذارد.
شهردار برازجان خاطرنشان کرد: خاطره‌ی تلخ شهادت سردار رشید اسلام، شهید قاسم سلیمانی به دست امریکای جنایتکار هنوز بر دل ملت رشید ما سنگینی می‌کند.
وی تصریح کرد: پس از نامگذاری اماکنی در شهر برازجان و مناطق اطراف آن به نام نامی شهید سلیمانی، اینک شهرداری برازجان بنا دارد به پاس قدردانی از دلاوریهای این سردار قهرمان وطن تصویری زیبا و ماندگار از او را بر یکی از دیوارهای بلند شهر نقش بزند.
محمدی با بیان اینکه شهرداری برازجان طی سه سال اخیر اقدام به ثبت تمثال مبارک شمار زیادی از شهدای فداکار کشورمان بر دیوارهای ساختمانها و اماکن شهر نموده، بیان داشت: این‌بار تمثال مبارک شهید سلیمانی را بر دیوار دیگری تصویر خواهد کرد تا نمادی درخشان از قدردانی مردم شریف و وطن‌دوست برازجان از جهادگران راه آزادی و امنیت میهن و جلوه‌ای دوباره از جاری شدن عطر شهادت و ایثار در رگ و خون شهر زیبای برازجان باشد.
به این امید که رهروی شهدای سربلند میهن تا همیشه‌ی تاریخ همچون مدالی زرین بر سینه‌ی مردم شریف برازجان و دشتستان قهرمان بدرخشد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group