جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

به یاد مدیرعامل فقید سازمان فضای سبز و با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه‌ی جنوب، فصل پاییز زمان مناسبی برای کاشت برخی گلهای فصلی و گیاهان تزئینی است تا در فصل بارندگی و خنک شدن هوا، چهره‌ی شهر به کلی عوض شود.

به گزارش دیارجنوب، بنا بر اعلام مهندس محمدحسن محمدی، شهرداری برازجان طی روزهای اخیر اقدام به تامین مقادیر متنابهی گل و گیاه تزئینی نموده تا با راه‌اندازی نهضت بزرگ گلکاری، چهره‌ی شهر برازجان رنگ تازگی و طراوت بیشتری به خود بگیرد.
مهندس محمدی شهردار برازجان در این خصوص اظهار داشت: خبر حزن‌انگیز درگذشت همکار عزیزمان مهندس علی‌پورجم که حضورش در قامت مدیرعامل "سازمان فضای سبز، سیما و منظر شهری شهرداری برازجان" منشا برکات برای شهرمان بود، پرسنل و همکاران این سازمان، همه‌ی همکاران وی در مجموعه‌ی شهرداری و جامعه‌ی فرهنگی و اجتماعی برازجان را در حزنی بزرگ فرو برد اما تلاش برای داشتن شهری سبز و زیبا که یکی از برنامه‌های راهبردی و درازمدت شهرداری برازجان، طی سه سال اخیر مورد توجه ویژه‌ی مهندس پورجم و مجموعه‌ی همکاران حوزه‌ی معاونت اجرایی شهرداری بوده است.

golbaran shahrdari borazjan 1
مهندس محمدی افزود: در همین راستا و پیرو برنامه‌های اجرایی شهرداری در حوزه‌ی فضای سبز طی روزهای اخیر اقدامات لازم درخصوص تامین نشاهای گل و گیاه مورد نیاز صورت گرفت و گل‌کاری در سطحی بالغ بر ۱۹۰۰ مترمربع در پارکها، بلوارها، میادین و دیگر نقاط لازم انجام شد.
شهردار برازجان با اشاره به این نکته که نیاز تامین شده‌ی حوزه‌ی فضای سبز بالغ بر ۱۱۰ هزار نشاء بوده افزود: این نشاها شامل: آهار، اطلسی، جعفری، رعنا، زیبا و گل همیشه‌بهار بوده که جا دارد از تلاش همکارانمان در حوزه‌ی معاونت اجرایی و فضای سبز و معاونت مالی تشکر کنم.
امید می‌رود این اقدام زیبای شهرداری با همراهی و همدلی شهروندان در حفظ و نگهداری فضای سبز و زیباییهای شهر توام شود تا چهره‌ی زیبای شهرمان حفظ گردد.

golbaran shahrdari borazjan 1golbaran shahrdari borazjan 1golbaran shahrdari borazjan 1golbaran shahrdari borazjan 1golbaran shahrdari borazjan 1golbaran shahrdari borazjan 1golbaran shahrdari borazjan 1golbaran shahrdari borazjan 1golbaran shahrdari borazjan 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group