جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: صاحبان خودروهای پلاک غیربومی‌ که ساکن بوشهر هستند می‌توانند با داشتن مجوز در این شهر تردد کنند و جریمه نمی‌شوند.

به گزارش دیارجوب، سرهنگ قدرت الله کشکولی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر بیان کرد: صاحبان خودروهای پلاک غیربومی‌ که ساکن بوشهر هستند، در صورت داشتن مجوز می‌توانند در معابر تردد کنند و اگر پیام جریمه برایشان آمد به اجرائیات راهور استان مراجعه کنند و مشکل را بر طرف سازند.
وی ادامه داد: همچنین وسایل نقلیه بومی استان یعنی پلاک‌های ۴۸ و ۵۸ می‌توانند در معابر بین شهری رفت و آمد کنند به شرط اینکه وارد شهر‌های نارنجی و قرمز نشوند.

mahdoodiyat jadeh
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر عنوان کرد: رفت و آمد وسایل نقلیه در بوشهر تنها شهر قرمز استان، از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ممنوع است و خودروهای متخلف از طریق دوربین‌های کنترل سرعت و نظارتی یا کارکنان راهور ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.
کشکولی با اشاره به اینکه رفت و آمد خودروها در ۲۰ نقطه از مبادی ورودی و خروجی شهر‌های استان کنترل می‌شوند، گفت: اگر کسانی مانند کارمندان نیاز به رفت و آمد در ساعات منع تردد داشته باشند، باید مجوز بگیرند و در صورتی که جریمه شدند به اجرائیات پلیس راهور مراجعه کنند تا مشکل حل شود.
وی از مشارکت خوب مردم با پلیس در زمینه رعایت محدودیت‌های کرونایی قدردانی کرد و از آنان خواست از سفرهای غیرضروری بپرهیزند./ باشگاه خبرنگاران جوان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group