پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

رئیس شرکت جنوب گاز گفت: عدم تامین بموقع عامل کمبود گاز مایع در شهرستان دشتستان است.

به گزارش دیارجنوب، "مهدی نیکنام" رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر برازجان در این بازدید از مجموعه پر تلاش و خدمات ارزنده نیروهای این شرکت که با وجود مشکلات عدیده مشغول به فعالیت هستند قدر دانی نمود.
رئیس شرکت جنوب گاز در این بازدید، عدم تامین به موقع سهمیه گاز تخصیصی شرکت را یکی از مشکلات این شرکت بیان کرد و افزود: معمولا وقوع مشکلات ناشی از مبدا سبب توقف 3 تا 4 روزه کشنده های حمل گاز در مبدا می شود که این مشکل با توجه به تعداد کشنده های حمل تاثیر بسزایی در برداشت و توزیع گاز دارد.

sherkat gaz bazdid shora 1

معینی پور فشار ناشی از بار روانی کم گازی در دشتستان را هجوم مصرف کننده اعلام کرد و بیان داشت: پیشنهاداتی از جمله تشویق مصرف کنندگان جهت ثبت نام در سامانه تجارت آسان و معرفی خود به عنوان مصرف کننده خانوار، حمایت مسوولین استانی و شهرستانی از شرکت های ممنوع با پیگیری موضوع و ارتباط به مدیران مافوق و معرفی شماره امور مشترکین به عموم مردم خصوص مردم برازجان می تواند در این راستا به ما کمک زیادی شود.

وی یادآور شد: مردم می توانند جهت دریافت شماره اشتراک و تحویل گاز درب منزل با شماره های 07734234165 – 077342234164 تماس حاصل نمایند.

sherkat gaz bazdid shora 1sherkat gaz bazdid shora 1sherkat gaz bazdid shora 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group