جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

در مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، ۶۳۶ پروژه محرومیت‌زدایی در استان بوشهر افتتاح شد.

به گزارش دیارجنوب، دبیر قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان بوشهر اظهار داشت: سپاه در راستای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف کشور تلاش جدی داشته است.
سردار سید ضیاالدین حزنی با اشاره به بهره‌برداری از ۶۳۶ پروژه محرومیت‌زدایی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با هزینه ۳۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اجرایی شده است.

perojeh mahromiyat
وی با اشاره به اینکه مأموریت اصلی سپاه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایجاد امنیت پایدار در کشور است افزود: سپاه خود را موظف به خدمات‌رسانی به مردم به بهترین شکل می‌داند.
دبیر قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه بیان کرد: محرومیت‌زدایی، مردم داری، مردم یاری، مردم دوستی و مردم نوازی از دیگر برنامه‌های سپاه است.
این آئین هم‌زمان با سراسر کشور و به صورت تصویری با حضور سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، سردار حسین سلامی فرمانده سپاه و سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
این آئین در قالب یک ویژه برنامه تلویزیونی به صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های استانی سیمای مرکز بوشهر و شبکه‌های سراسری یک، دو و سه سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.
در این مراسم ۶۳۶ پروژه محرومیت‌زدایی در استان بوشهر افتتاح شد که از این تعداد، ۳۷۷ پروژه مربوط به ساخت ۳۷۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) است./مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group