شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان گفت: پس از پهلوگیری کشتی ها، روغن های خام به سمت کارخانجات روانه شده اند که یک هفته تا 10 روز آینده وضعیت روغن بهبود می یابد.

به گزارش دیارجنوب، صبح روز دوشنبه شهسوار قائدی درخصوص این خبر اظهار داشت: به دلیل مشکلاتی که در ترخیص روغن خام به وجود آمد با کمبود روغن در سطح کشور مواجه شدیم؛ الان کشتی ها پهلو گرفته اند و در شرف بارگیری به سمت کارخانجات هستند.

وی ادامه داد: مطمئنا وضعیت تا یک هفته الی 10 روز آینده بهتر خواهد شد. وقتی وضعیت روغن در کشور بهتر شود شهرستان ما نیز از این موضوع مستثنی نخواهد ماند.

ghayedi samt

پنجاه درصد از سهمیه روغن استان جذب شده است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان ضمن امیدواری از وضعیت کمبود روغن گفت: پنجاه درصد سهمیه روغن استان جذب شده است که در فروشگاه های زنجیره ای و چند تن در فروشگاه های بزرگ توزیع شده است که امیدوار هستیم این وضعیت به زودی بهتر شود.
قائدی ادامه داد: با مدیریت ستاد اقتصادی دولت، محموله های روغن خام ترخیص شده و در حال روانه به کارخانجات هستند که انشاالله به زودی بازار از کالای روغن اشباع خواهد شد.

فرهنگ سازی برای رسیدن این کالا برای همه افراد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان با اشاره به این نکته که فرهنگ سازی و دوست داشتن هم نوع خودمان مهم است گفت: باید اندک سهمیه ای که به شهرستان می آید تا بهبود کمبود روغن کاری کنیم که این کالا شامل همه افراد شود.

قیمت مصرف کننده ملاک است؛ برخورد با گران فروشان متخلف
قائدی با اشاره به این نکته که با کمبود روغن در سطح دشتستان با متخلفان گران فروشی برخورد کرده ایم افزود: اگر واحد صنفی قیمتی بالاتر از قیمت مصوب بفروشد؛ متخلف محسوب می شود. قیمت درج شده روی کالا برای مصرف کننده ملاک است.

وی افزود: هر واحد صنفی که با قیمت بالا روغن را بفروشد با آن برخورد می کنیم. در دشتستان تخلف گران فروشی داشته ایم که با آن ها برخورد شده است.

roghan

هیچگونه گزارشی از احتکار روغن در دشتستان نداریم/ پلمپ فروشگاهی که فروش اجباری داشت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت دشتستان در خصوص اینکه هیچ گونه گزارشی مبنی بر احتکار روغن در دشتستان نشده است گفت: در دشتستان تنها یک مورد فروش اجباری داشته ایم و هیچ گونه گزارشی مبنی بر احتکار نداشته ایم. دشتستان مردم خوبی دارد و بعید می دانم به این سمت و سو بروند.

قائدی افزود: در بحث فروش اجباری با یک واحد برخورد تعزیری و به مدت دو روز آنجا را پلمپ کردیم. فروشگاه متخلف ضمن فروش روغن؛ به شکل اجبار دیگر کالاهایی مثل رب گوجه فرنگی و تن ماهی را به مردم می داد که برخورد کردیم. هر کالایی باید به جای خود فروش برود./اتحادخبر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group