جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ضمن بازدید از خط تولید شرکت سیمان دشتستان از مدیرعامل و پرسنل سیمان دشتستان تقدیر نمودند.

به گزارش دیارجنوب، سردار رزمجو فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در دومین روز از هفته بسیج به همراه سرهنگ غلامپور فرمانده سپاه جوادالائمه (ع)دشتستان،حجت الاسلام مصلح امام جمعه برازجان و سرهنگ محمدی رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و هیئت همراه از خط تولید شرکت صنایع سیمان دشتستان بازدید نمودند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر ضمن بازدید از كارخانه سیمان دشتستان در جريان روند تولید آن قرار گرفت و اظهار داشت: باعث افتخار است که شرکت صنایع سیمان دشتستان با همه تهدیدات داخلی و خارجي دشمن در سال جهش توليد با مدیریت خوب ،تلاشگر و با همت بالا، اراده قوی در حال فعالیت و تولیدمستمر است.
سردار علی رزمجو افزود: این در حالی است که درکشور متاسفانه در اين برهه از زمان با توجه به تحريم هاي ظالمانه دشمنان، بسیاری از کارخانجات و پروژه‌ها با مشکل تولید مواجه شده اند.
وی یادآور شد: امروز در مکانی حاضر شده‌ایم که در حوزه اقتصاد و اشتغال زايي نقش بسزایی را ايفا كرده و کارخانه با تمام ظرفیت با استفاده از جوانان بومي و با تجربه‌ در حال فعالیت است و در حال خدمت رسانی نه تنها به مردم و پروژه هاي استان بوشهر بلکه به سایر استانها ي همجوار بوده و در حوزه صادرات نيز جزو شركت هاي موفق است.

bazdid farmande siman 1
سردار رزمجو بیان داشت : بسياري از پروژه هاي ملي مانند نيروگاه اتمي بوشهر و يا سد دالكي بدليل كيفيت بالاي سيمان توليدي اين كارخانه متقاضي سيمان دشتستان هستند و اين موضوع باعث شد كه در دوره تعميرات ساليانه كارخانه، آن پروژه ها هم متوقف شوند چرا كه به دليل كيفيت بسيار بالاي سيمان توليدي اين واحد علاقه اي به تهيه سيمان از ساير كارخانجات همجوار را نداشتند كه اين موضوع نشان‌دهنده اهمیت و نقش مهم این کارخانه در روند توسعه اقتصادی استان بوشهر است.
فرمانده سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر تصریح کرد: از جهتی دیگر نقش این واحد صنعتی در زمينه معيشت كاركنان خود به طور مستقيم و ايجاد اشتغال چند هزار نفر در كنار اين كارخانه عظيم از بركات سيمان دشتستان است.
وی در پایان ضمن تجلیل از زحمات کارکنان و مديران شركت خصوصا مدير عامل سيمان دشتستان برادر بسيجي دكتر علي بيگي قدراني كرد و تاكيد كرد سپاه استان همواره در كنار و همراه كارخانه سيمان دشتستان خواهد بود.
حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان نیز در سخنان كوتاهي از همياري و هماهنگي بين كارخانه و پروژه هاي جهادي و عام المنفعه و هماهنگي بسيار خوب مدير عامل سيمان دشتستان با ساير مجموعه هاي شهرستان در انجام مسوليت هاي اجتماعي و نقش اين واحد توليدي در فقر زدايي از مناطق محروم شهرستان سخناني را ايراد نمودند.
مدیر عامل شرکت سیمان دشتستان نیز در خصوص شرايط و عملكرد مثبت و قابل قبول اين مجموعه توليدي توضيحاتي را به سمع و نظر حاضرين در جلسه رساند.
دکتر علی بیگی گفت: اگر کارخانجات پتروشیمی در عسلويه را کنار بگذاریم سیمان دشتستان با داشتن سهام ٦٠ درصدي سيمان مند دشتي بزرگترین واحد صنعتی استان بوشهر است.
وی افزود: افتخار ما خدمتگزاري حداكثري به مردم شريف استان، نيروهاي مسلح ( بدليل تركيب سهامداري آن) و همه ذينفعان ميباشد.
در پایان مراسم لوح تقدیری توسط سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به دکتر علی بیگی مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت صنایع سیمان دشتستان اهدا و از خدمات موثر ايشان در استان بوشهر تقدير شد.

bazdid farmande siman 1bazdid farmande siman 1bazdid farmande siman 1

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group