جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: اعضای باند حرفه‌ای سرقت مغازه در استان بوشهر دستگیر شدند.

به گزارش دیارجنوب، سردار خلیل واعظی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک باند حرفه‌ای پنج نفره که در استان بوشهر اقدام به سرقت از مغازه‌ها می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: اعضای این باند با استفاده از پنج خودروی مختلف با تخریب درب‌های برقی اقدام به سرقت از منازل مسکونی و همچنین مغازه‌های گیم نت، لوازم خانگی و موبایل فروشی می‌کردند.

sareghan dastgiri
فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به تلاش‌های کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری مأموران انتظامی خاطرنشان کرد: با بررسی شواهد و قرائن، اعضای این باند شناسایی شدند.
وی اضافه کرد: اعضای این باند غیربومی طی یک عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی شهرستان‌ها، با استقرار مأموران پلیس در تمامی ورودی و خروجی‌های استان شناسایی و دستگیر شدند.
سردار واعظی ادامه داد: چهار نفر از اعضای این باند با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ قصد خروج از استان بوشهر را داشتند و در خروجی شهرستان دیلم به سمت استان خوزستان دستگیر شدند.
وی با اشاره به کشف تعداد زیادی اقلام و تجهیزات رایانه‌ای و تلفن همراه هوشمند سرقتی در خودرو این افراد افزود: این باند تاکنون به ۵۸ فقره سرقت در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر اعتراف کرده‌اند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر از ادامه تحقیقات پلیس برای کشف سرقت‌های این باند خبر داد و اضافه کرد: بخشی از اموال مسروقه کشف شده، تحویل مالباختگان شد./مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group