پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: بارش باران و طغیان رودخانه باعث بسته شدن جاده برازجان-گناوه شده است.

به گزارش دیارجنوب، جهانگیر دهقانی مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر در این باره بیان کرد: جاده برازجان-گناوه در محدوده روستای چهار روستایی تا روستای خلیفه‌ای به علت بارش باران و طغیان رودخانه از ساعت ۱۳:۵۰ امروز (یکشنبه ۲ آذر) بسته شده و تا اطلاع بعدی مسدود است.
وی با اشاره به اینکه، عوامل راهداری و پلیس راه در محل حضور دارند، افزود: همچنین بر اثر بارش باران و وزش تندباد شاهد آبگرفتگی معابر و شکسته شدن شاخه درختان در برخی مناطق شمالی و مرکزی استان بودیم از جمله بخش‌های آبپخش، سعدآباد، وحدتیه و شبانکاره در شهرستان دشتستان.
مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر ادامه داد: همچنین تعدادی از منازل در بخش‌های آبپخش و سعدآباد دشتستان دچار آبگرفتگی شدند که نیرو‌های امدادی به کمک اهالی این منازل رفتند.

modirkol bohran b
دهقانی گفت: وزش تندباد باعث افتادن تعدادی از پایه‌های برق هم در بخش‌های سعدآباد و آبپخش شد.
وی عنوان کرد: پیرو اطلاعیه و هشدار هواشناسی و مدیریت بحران استان بوشهر در خصوص فعالیت سامانه بارشی همه دستگاه‌‎های امدادی در آماده باش هستند.
مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر افزود: بارندگی از دیشب در شمال استان شروع شد و تا صبح امروز در بهرگان از توابع شهرستان دیلم ۶۵ میلیمتر، دیلم ۱۳.۵ و گتاوه ۳۵.۵ میلیمتر باران بارید پس از آن شاهد بارش شدید باران در مناطقی از شهرستان دشتستان بودیم که براین اساس تا کنون در آبپخش ۴۰، سعدآباد ۵۰، وحدتیه ۴۴ و برازجان ۲۴.۳ میلیمتر باران باریده است./ باشگاه خبرنگاران جوان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group