پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

رئیس شورای شهر برازجان در بازدید از کتابخانه عمومی شهید بهشتی بمناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، توجه ویژه به مقوله فرهنگ را از برنامه های مهم شورا عنوان کرد.

به گزارش دیارجنوب، به مناسبت هفته ی کتاب وکتابخوانی، ساحل تنگستانی رئیس شورا به همراه نوید متین رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر برازجان و محمدرضا کوهکن رئیس اداره فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری برازجان از کتابخانه عمومی شهید بهشتی بازدید کرده و با رئیس کتابخانه دیدار و گفتگو کردند.
"ساحل تنگستانی"رئیس شورای شهر برازجان در این بازدید ضمن تبریک هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، از تلاش و جدیّت پرسنل کتابخانه در جهت اعتلای فرهنگ کتابخوانی تقدیر و تشکر کرد و افزود: یکی از برنامه های مهم شورا توجه ویژه به مقوله فرهنگ است.

bazdid ketabkhane borazjan 1
رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر برازجان نیز ضمن تبریک هفته کتاب،کتابخوانی وکتابدار بیان داشت: زحمات رئیس و اعضای کتابخانه عمومی شهر در ارایه خدمات به شهروندان عزیز قابل تقدیر است.
نوید متین همچنین به راه اندازی کارگروه ویژه کتاب اشاره کرد و افزود: هدف از تشکیل این کارگروه، فعالیت تخصصی تر شورا و شهرداری در این حوزه است و شورا همانند گذشته جهت تعامل و همکاری های بیشتر با شهرداری آمادگی دارد.
رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برازجان در این دیدار، ضمن تبریک هفته کتاب،کتابخوانی وکتابدار بیان داشت: راه اندازی و تجهیز کتابخانه شهرداری درطبقه هم کف جهت استفاده ارباب رجوع وهمکاران،خرید و اهدا کتاب، مسابقه داستان نویسی کوتاه و همچنین دیداربامسـؤل نمایشگاه و فروشگاه بزرگ کتاب دشتستان انجام گرفت از جمله برنامه های اداره فرهنگی شهرداری درحوزه کتاب وکتابخوانی بود.
محمدرضا کوهکن در ادامه اضافه کرد: برنامه ریزی خوبی توسط کمیسیون فرهنگی شورا و اداره فرهنگی شهرداری با همکاری تعدادی ازکارشناسان، فعالین فرهنگی واجتماعی شهر در حوزه کتاب وکتابخوانی در حال انجام است که امیدواریم درکنار اعضای پرتلاش کتابخانه و دیگرظرفیت های موجود درشهر بتوانیم گامی موثردرترویج فرهنگ مطالعه و افزایش سرانه مطالعه برداریم.
رئیس کتابخانه عمومی نیز در این دیدار به ارائه گزارش مختصری از عملکرد و فعالیت های چند ماهه اخیر کتابخانه درفضای مجازی با توجه به وضعیت کنونی که جهان درگیر ویروس منحوس کرونا هستندبه اعضای شورا پرداخت.
وی از حمایت های شورای اسلامی شهر و شهرداری درحوزه کتاب وکتاب خوانی تشکر نمود، و ضمن تشریح برنامه های هفته گرامیداشت کتاب وکتاب خوانی ،رئیس شورا، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ورییس اداره فرهنگی شهرداری برازجان رابه چالش اهدا کتاب دعوت کرد.

درپایان رئیس شورا، رئیس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی وورزشی شورای اسلامی شهر ورئیس اداره فرهنگی، اجتماعی وورزشی شهرداری برازجان با اهدا چند جلد کتاب به کتابخانه شهید بهشتی برازجان به چالش اهدا کتاب و کتاب خوانی پیوستند و هرکدام سه نفر از دوستان خود را برای پیوستن به این چالش فرهنگی ارزشمند دعوت نمودند.

گفتنی است؛ مسئولین در این نشست ضمن بازدید از کتابخانه و بخش های مختلف آن از نزدیک در جریان اهم فعالیت های مرتبط با هفته کتاب قرار گرفتند.

bazdid ketabkhane borazjan 1bazdid ketabkhane borazjan 1bazdid ketabkhane borazjan 1bazdid ketabkhane borazjan 1bazdid ketabkhane borazjan 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group